Oud 16 March 2019, 16:03   #1
anoniem16937
Guest

Standaard Updates

Hallo. Ik weet niet of ik in de goede groep zit? maar heb al een tijdje met bepaalde updates die ik niet krijg geinstalleerd. Heb echt al van alles geprobeerd tot aan het opzoeken op de site van Windows zelf. Maar ook daar kom ik niet verder mee. Heb in de 'veilige modus' geprobeerd om ze te installeren maar ook dat lukte me niet.
Heb al een windows repair tool programma laten draaien maar ook dat werkte niet echt. Het gaat om de volgende updates:
2019-02 Beveiligings- en kwaliteitsrollup voor NET framework 3.5.1 4.5.2 (enz) En dat is dan KB4487078

en de volgende update is:
2019-03 Beveiligings- maandelijkse kwaliteitsrollup voor Windows 7 voor op x64 gebaseerde systemen. En dit gaat dan om update KB4489679.
Dit zijn dan de zgn "Belangrijke updates"

En dan is er nog een zgn 'Optionele' update en dat is deze: 2019-02 preview van kwaliteitsrollup voor .NET Framework en dat is dan KB4487256.

Wie weet waarom ik deze NIET kan installeren? Of wie kan me vertellen wat ik moet doen? Zijn deze updates wel belangrijk genoeg om ze te installeren? Heb al van alles opgezocht op internet maar ik krijg het helaas niet voor elkaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2019, 23:45   #2
anoniem30973
Guest

Standaard

Ook mbv Google bij de FAQman gekeken? Bijv. met de zoekwoorden
computeridee.nl faqman update niet installeren
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2019, 13:49   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

Persoonlijk zou ik even wachten tot volgende maand. Kan zomaar dat het zich allemaal vanzelf oplost. Ik heb wel eens vaker gezien dat een update van Windows 7 niet wil, maar dat je dat later dan niet meer terug ziet (en dus blijkbaar vanzelf goed is gekomen).

Die laatste optionele update raad ik af. Wat daar in zit, zit ook in de eerste die je genoemd hebt. De preview is echter eerder beschikbaar, waarmee je dan soort van proefkonijn speelt.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2019, 16:42   #4
anoniem16937
Guest

Standaard

dank Joman en Foobar voor jullie antwoorden. Ik heb inderdaad nog NIET bij de faq-man gekeken maar ga dat zeker eens doen. Maar misschien is het waard dat ik nog even wacht zoals Foobar oppert. Maar waarom ik dit aankaartte was omdat ik nergens een goede oplossing gevonden kon krijgen en dat vond ik een beetje raar. Zelfs niet op de site van Windows zelf. Ik had wel gelezen hier in een nieuwsbrief van CID dat er een aparte update voor Windows 7 zit aan te komen Kon niet precies uitgevogeld krijgen welke update dat moet zijn maan neem aan dat ik dit straks wel te zien zal krijgen bij mijn updates En misschien is na het installeren dit alles ineens wel opgelost. Ik wacht nog even af.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2019, 08:47   #5
anoniem54435
Guest

Standaard

Heb je hier al gekeken ,

https://www.catalog.update.microsoft...px?q=KB4487078

Hier kun je veel dingen die via auto update misgaan , zelf downloaden.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten