Oud 8 May 2011, 20:50   #1
anoniem35331
Guest

Standaard tablet test

beste,

waarom kom ik in jullie tablet test helemaal geen archos tegen, het merk met verreweg de meeste keuze in formaten, van 2.8"(3.2", 4.3", 5", 7") tot 10.1". ben zelf in het bezit van de 4.3"uitvoering en ben uitermate tevreden, broekzak formaat, de android market, met een simpele handeling vanuit archos' eigen market appslib, te installeren. hardware matig alles erop en eraan en een zeer nette prijs. ben benieuwd naar de reactie
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2011, 21:25   #2
anoniem13187
Guest

Standaard

Is waarschijnlijk zo goed dat er geen reklame voor gemaakt hoeft te worden.
Ik heb de 10.1 en ben er dik tevrede mee ,heeft ook erg veel aansluitmogelijkheden.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2011, 22:00   #3
anoniem35331
Guest

Standaard

Naar mijn idee heb je gelijk al is het best onwaarschijnlijk, ik vindt het in ieder geval erg jammer. Prijs kwaliteit ligt erg hoog
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2011, 09:09   #4
anoniem45595
Guest

Standaard

Beste duczilla,
We waren voor de tablettest afhankelijk van fabrikanten die ons wilden voorzien van tablets om te testen. Helaas heeft Archos geen tablets (tijdig) beschikbaar gesteld voor onze test. Vandaar dat deze er niet bij zit. We horen meer positieve verhalen over deze tablet, maar dat hebben we dus nog niet zelf kunnen testen.
Het heeft dus niets te maken met reclame, onze tests zijn onafhankelijk en zijn bedoeld om de consument te laten weten wat een goede aankoop zou zijn en wat niet, tevens als testrapport voor de fabrikant om producten te verbeteren. Voor de producten zijn we afhankelijk van de fabrikanten die ze beschikbaar willen stellen, aangezien ons budget niet zo groot is dat we alles zelf kunnen kopen voor een test.

Kortom: jammer, ook voor ons, dat de Archos er niet bij zit, maar gelukkig hebben we altijd nog jullie ervaringen om door te geven aan de rest van de lezers .

Groetjes,
Annelies Verhelst
Redacteur Computer Idee
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2011, 18:20   #5
anoniem35331
Guest

Standaard

Ik begrijp de reden en was daar ook al een beetje bang voor, maar kom ze ook nooit tegen in die koe testen in het blad hoe het die rubriek vers besproken of zoiets
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2011, 10:05   #6
anoniem1
Guest

Standaard

test test test test test foobar
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2011, 13:33   #7
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door administrator Bekijk bericht
foobar
Hoi Administrator. Goed dat je de tijd hebt gevonden om naar de forumproblemen te kijken!
Ik zou haast zeggen "eindelijk", maar laten we het even netjes houden
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten