Het enige probleem wat er in mij op komt is wanneer het om XP gaat, en de HDD controller nu anders staat ingesteld als bij de installatie, en er een blauw scherm verschijnt met foutcode omdat de HDD controller geen driver heeft. Dit omdat de eerste XP geen SATA controllerdrivers had.
Maar de kans hierop is niet groot.
Oké. De pc start nu op,de fans draaien en de ledjes op de dvd speler en rewriter lichten op en pinken.Als ik een cd in de dvd player plaats draait hij normaal af.Maar......ik krijg geen beeld op de monitor.Hoe kan ik testen of de video kaart nog in orde is?Het groene ledje van de monitor gaat aan maar valt na een kort tijdje terug op oranje en heeft geen beeld.
gilberto. :
Dat is eigenlijk iets voor een ander topic.... Vermeld dan een link naar dit topic om de geschiedenis er bij te houden.
Ook vermelden of je video on-board gebruikt, of een losse insteekkaart, of allebei. Sommige modellen van dat boardje hebben VGA on-board, sommigen niet.
En ook of je dan het AGP slot of een PCI voor je videokaart gebruikt.
Vraag je af of het eerder in deze setup gewerkt heeft.
Thanks. Ik zal een ander topic openen met het onderwerp als titel " Geen beeld bij opstarten"
Hoe maak ik een link naar deze topic! Gewoon de oude titel vermelden: "Elco's solderen op mobo Transcend ts-asp3".
gilberto.