Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 20 March 2011, 20:21   #21181
anoniem26138
Guest

Standaard

"De mens heeft geen zintuigen voor dit natuurlijke fenomeen. Doordat wij radioactieve straling niet zien, ruiken, horen of voelen, lijkt deze energiebron voor ons iets ongrijpbaars."

Dat is mijn beleving niet waar. Zoals ik al schreef, tenminste niet voor alle vormen.
De mond kan sommige waarnemen (vraag me niet welke), en in de darmen (ik denk rond kringspieren die verschillende darmdelen afsluiten) zitten ook "zintuiglijke delen" (mijn term hoor, die vind je nergens) die het kunnen voelen. (Al weer: bepaalde vormen van radio-activiteit.)

Geheel empirisch, maar ik moet het er mee doen.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 20 March 2011 om 20:23
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2011, 21:44   #21182
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
"De mens heeft geen zintuigen voor dit natuurlijke fenomeen. Doordat wij radioactieve straling niet zien, ruiken, horen of voelen, lijkt deze energiebron voor ons iets ongrijpbaars."

Dat is mijn beleving niet waar. Zoals ik al schreef, tenminste niet voor alle vormen.
De mond kan sommige waarnemen (vraag me niet welke), en in de darmen (ik denk rond kringspieren die verschillende darmdelen afsluiten) zitten ook "zintuiglijke delen" (mijn term hoor, die vind je nergens) die het kunnen voelen. (Al weer: bepaalde vormen van radio-activiteit.)

Geheel empirisch, maar ik moet het er mee doen.
Dat is nou het hele punt. Jij voelt wat en schrijft dat meteen aan iets wat niet mogelijk is, maar jouw 'waarheid' is dan meer waarheid dan de wetenschap.
Inderdaad, dat is jouw beleving, maar vind je het niet vreemd dat het wetenschappelijk aangetoont en bewezen is (en dat iedereen weet) dat radio-activiteit NIET door menselijke zintuigen waarneembaar is, maar dat jij de enige ter wereld bent die dit WEL kan waarnemen?
Al zou het zo zijn, dan nog vind ik het ongelofelijk knap (met de nadruk op ongelofelijk) dat jij bepaalde gevoelens blijkt te hebben om radio-activiteit in bv voedsel te 'proeven' en ook meteen die link weet te leggen en het te 'herkennen' als radio-activiteit.......

En ik ben nog steeds benieuwd WELKE 'bepaalde' radio-activiteit, want er bestaat maar 1 soort radio-active straling, welke onderverdeeld is in 2 categorien.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2011, 00:19   #21183
anoniem14733
Guest

Standaard

Er zijn ook alternatieven te vinden. Wat te denken van nulpuntenergie waaronder bijv. Tesla energie? In Rusland wordt dit al jaren gebruikt.
Citaat:
Wellicht is het nu een goed moment de overstap naar nulpuntenergie te overwegen. Reeds aan het begin van de 20e eeuw ontwikkeld door Nikola Tesla maar tegengehouden door de bank JPMorgan Chase, omdat het een schone en bovendien kosteloze vorm van energie betreft en de bank er derhalve niet aan kon verdienen.
Interessante link:
http://home.pubkicks.com/fuelless-te...generator/889/
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2011, 03:17   #21184
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
Er zijn ook alternatieven te vinden. Wat te denken van nulpuntenergie waaronder bijv. Tesla energie? In Rusland wordt dit al jaren gebruikt.
Sorry hoor, maar kan jij 1 bewijs leveren WAAR dit gebruikt wordt??????
Naar mijn allerbeste weten is dit nog steeds theoretisch en nog nimmer praktisch uitgevoerd.......
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2011, 08:29   #21185
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qpc Bekijk bericht
Al zou het zo zijn, dan nog vind ik het ongelofelijk knap (met de nadruk op ongelofelijk) dat jij bepaalde gevoelens blijkt te hebben om radio-activiteit in bv voedsel te 'proeven' en ook meteen die link weet te leggen en het te 'herkennen' als radio-activiteit.......
Nogmaals:
ik heb niet "bepaalde gevoelens om radio-activiteit te proeven"
ik denk sommige vormen van radio-activiteit te kunnen 'voelen'.
Hoe vaak moet ik die nadruk nog leggen.
Welke ? Dat weet ik niet. Het onderscheid ? Dat weet ik niet.

Ik moet wel zeggen dat ik helemaal nooit heb gezocht naar de mogelijkheid van mensen om iets te merken van aanwezigheid, dus ik heb de ervaring gewoon voor waar aangenomen, en is nooit betwijfeld. Internet had ik niet in de jaren '90.
Opvallend is dat ook nu die twijfel er niet is, want elke herinnering aan ervaringen hiermee houdt mij keigoed overtuigd, ondanks het feit dat inmiddels iedere zoektocht op Internet er naar zegt dat wij mensen er NIETS van kunnen voelen.
(Ik) Laat mij dan maar in mijn 'waan', en ik zal bij eventuele nieuwe gevallen eens goed opletten of dat wat ik voel kan bevestigen wat ik denk, of niet.
Voorlopig hoop ik liever dat die momenten niet meer komen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
Ik kan ook geen omschrijving vinden, is het niet meer dan een link om een boek te verkopen ?

Bij een idee van 'perpetuum mobile' gaat er vanzelf een belletje rinkelen i.v.m. de wet van behoud van energie, maar je moet altijd bereid zijn even te kijken...

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 21 March 2011 om 08:38
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2011, 10:16   #21186
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Nogmaals:
ik heb niet "bepaalde gevoelens om radio-activiteit te proeven"
ik denk sommige vormen van radio-activiteit te kunnen 'voelen'.
Hoe vaak moet ik die nadruk nog leggen.
Welke ? Dat weet ik niet. Het onderscheid ? Dat weet ik niet.
Hoe vaak moet ik de nadruk leggen, er bestaan geen sommige vormen!
Tenzij jij natuurlijk een nieuwe vorm van radio-activiteit hebt ontdekt....

Citaat:
Ik moet wel zeggen dat ik helemaal nooit heb gezocht naar de mogelijkheid van mensen om iets te merken van aanwezigheid, dus ik heb de ervaring gewoon voor waar aangenomen, en is nooit betwijfeld.
Klopt, JIJ hebt een ervaring en kent die, niet gehinderd door enige kennis van zaken, maar meteen toe aan radio-activiteit.......Waarom niet aan werk van de duivel? Of omdat buitenaardse wezens iets in jou geplant hebben? Zit je net zo dicht bij....

Citaat:
Opvallend is dat ook nu die twijfel er niet is, want elke herinnering aan ervaringen hiermee houdt mij keigoed overtuigd, ondanks het feit dat inmiddels iedere zoektocht op Internet er naar zegt dat wij mensen er NIETS van kunnen voelen.
Nou, dat zegt dan toch genoeg over jou???? Jij verzint gewoon je eigen waarheid, hoe duidelijk het ook is dat dit onmogelijk is. Dat zegt alles over jouw denkwijze.

Citaat:
(Ik) Laat mij dan maar in mijn 'waan', en ik zal bij eventuele nieuwe gevallen eens goed opletten of dat wat ik voel kan bevestigen wat ik denk, of niet.
Niet.... WAKE UP!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2011, 13:03   #21187
anoniem13863
Guest

Standaard

Citaat:
Al zou het zo zijn, dan nog vind ik het ongelofelijk knap (met de nadruk op ongelofelijk) dat jij bepaalde gevoelens blijkt te hebben om radio-activiteit in bv voedsel te 'proeven' en ook meteen die link weet te leggen en het te 'herkennen' als radio-activiteit........
Sterker nog, hij kan zelf aangeven uit welke kerncentrale het komt
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2011, 13:11   #21188
anoniem42071
Guest

Standaard

Wat iemand denkt of voelt, bij iets wat hij beleefd, ziet of proeft, kan je niet veranderen.
Je kan het ook niemand kwalijk nemen.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2011, 13:53   #21189
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Wat iemand denkt of voelt, bij iets wat hij beleefd, ziet of proeft, kan je niet veranderen.
Je kan het ook niemand kwalijk nemen.

Niek
Nee, maar zelf dingen verzinnen die er niet zijn, dat is niet gezond.......
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2011, 14:02   #21190
anoniem13863
Guest

Standaard

Citaat:
Nee, maar zelf dingen verzinnen die er niet zijn, dat is niet gezond.......
nee radio-activiteit dat is gezond
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten