Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 June 2010, 22:55   #20721
anoniem21672
Guest

Standaard

Even een stukje muziek ter ontspanning van de geest.... KLIK en kies 'play online' vervolgens 'guest' , aan de rechterzijde een nummer kiezen en typen maar!! (een typdiploma is erg handig in dit geval).... Errug leuk vind ik zelf
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2010, 21:14   #20722
anoniem26138
Guest

Standaard

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=64798

Voor allen....
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2010, 01:19   #20723
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Is dit nou SPAM?????
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2010, 19:24   #20724
anoniem26138
Guest

Standaard

Hoe moet ik dat zien ?

Er is een probleem op het forum omdat er gebruikelijke communicatie mist waarmee we gewend waren.

De mensen van CI hebben blijkbaar hun handen voor de ogen en spelen 'je ziet me niet ', dus probeer ik anderen maar te wijzen op een topic waarin het één en ander ter sprake komt of getoetst wordt.

Nee, geen spam....

Het heeft ook anderhalve dag geduurd voor ik op je vraag stuitte, simpel omdat er geen email kwam, maar ook bij de lijst 'Nieuwe berichten' heb ik nooit een reactie voor 'Jullie mening' zien staan, terwijl ik deze lijst nu met regelmaat gebruik om veranderingen te zien.
Ik vond je reactie pas toen ik de pagina in dit topic ververste.
Geeft een mens te denken, althans mij wel

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 14 June 2010 om 20:09
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2010, 23:49   #20725
anoniem42071
Guest

Standaard

Yeps, het was ook meer komisch bedoeld Erik. Maar het is inderdaad raar dat zoiets al een dag of 5 duurt en niemand van CI (althans voor mij zichtbaar) reageert.
En alle steun aan je topic. Ik heb al geprobeerd 2 keer te stemmen, maar ja dat lukt weer niet.
Ik mis gewoon die mailtjes heel erg. Je kon perfect bijhouden, hoe en wanneer er gereageerd was en je kon een abbo doen op onderwerpen die intressant waren.
Niets meer van dat alles..... en nu? terug naar rooksignalen? Of doen we duiven?

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2010, 07:37   #20726
anoniem26138
Guest

Standaard

Gestopt met roken, dus doe denk maar wat duiven. Ook te laat om iedereen morse te leren, en die duifjes hebben nog wel iets ....

Kan je die poll dus niet stemmen ?
Gisteren is nr. 7 er nog bij gekomen, maar dat ben jij niet ?

Nou, weer een vaag gebeuren erbij, je zou haast verstoppertje mee gaan spelen, om te zien of ze je daarna gaan zoeken maar op de één of andere manier ben ik niet zo in voor die spelletjes.
Laten we dan eerst afspreken wat we spelen, dat geeft niet zo'n discussie achteraf..
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2010, 10:13   #20727
anoniem18126
Guest

Standaard

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat CI(of althans de eigenaar) het forum net zo lief kwijt is (geldkwestie?), maar het niet hardop durven zeggen. Het onderhoud is uiterst belabberd, waarschijnlijk bij gebrek aan een goede ervaren kracht, die toch niet zo moeilijk te krijgen zou moeten zijn in het computer wereldje rondom CI, lijkt me.
Als ze nu gewoon even lieten weten dat ze het weten en dat er naar gekeken wordt, maar nee hoor, complete radiostilte van die kant.

Laatst gewijzigd door Anacho : 15 June 2010 om 11:28
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2010, 11:45   #20728
anoniem42071
Guest

Standaard

Erik....... 1 keer heb ik al 1 keer gestemd. En dat lukte helemaal prima. Alleen om het topic een zetje te geven wilde ik dat opnieuw doen...... ik bedoel.... ci speelt toch ook een beetje vals? door niets te laten horen.
Enne ik ga op zoek naar een koppeltje duiven. Die beesten leven toch altijd in koppels, of ben ik verkeerd voorgelicht ooit?.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2010, 13:52   #20729
anoniem18126
Guest

Standaard

Je kan dus maar 1x stemmen Niekie30, daar wordt op gecontroleerd.
En dat je tegenstander vals speelt is niet leuk, maar toch geen reden om dat dan ook maar te gaan doen. Naar mijn idee is dat een van de redenen waar de wereld van naar de kl**e gaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2010, 14:02   #20730
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anacho Bekijk bericht
Je kan dus maar 1x stemmen Niekie30, daar wordt op gecontroleerd.
En dat je tegenstander vals speelt is niet leuk, maar toch geen reden om dat dan ook maar te gaan doen. Naar mijn idee is dat een van de redenen waar de wereld van naar de kl**e gaat.
Jij vat ook alles serieus op.....

Niek
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten