Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 April 2010, 20:40   #20691
anoniem26138
Guest

Standaard

Oh mijn ongelovige god... wat een modder en geklodder op TV op de zaterdagavond.
En die twee programma's welke ik nog net zou willen zien worden ook nog op hetzelfde moment uitgezonden
En dan hebben ook nog vijf kanalen UPC allemaal verschillende storingen...

Wat een vervelende en doorzichtige manier om de mensen naar digitaal te pushen zeg.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 10 April 2010 om 20:47
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2010, 21:29   #20692
anoniem18126
Guest

Standaard

Hier geen storingen bij UPC, en je hebt ook geen mogelijkheid om op te nemen?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2010, 22:12   #20693
anoniem26138
Guest

Standaard

Ja hoor, geen probleem, maar ik heb een klein dispuut (zij natuurlijk niet met mij) met de klantenservice van UPC. En ik verdom het nog langer tegen betaling klachten te moeten melden, wat ik vele malen gedaan heb, als eerste in de wijk (telefoonkosten 0900, + mobiele kosten).
Op zich met enig tegenzin nog net te doen, maar als je op een dag voor een heel normaal te begrijpen storing een zeventienjarige tegenover je krijgt die niet eens weet dat TV stereo uitzendt, niet weet wat een linker of rechter kanaal is, en vervolgens de storing aan het linker kanaal van ÉÉN zender aan mijn binnenhuisinstallatie wijdt, en daarom de storing negeert, dan kap ik er mee.
Vraag ik simpel "Kunt u mij dan doorverbinden met de technische dienst ?" krijg ik als opgewonden antwoord "Daar kan ik niet aan beginnen, want ik ben de technische dienst.". En daar moet ik per minuut voor betalen ?

Ik heb ze een lange brief geschreven met alle UPC vraat in mijn gedachten (maar echt heel netjes verwoord, en voor hun best bruikbaar) en vervolgens toch nooit meer een antwoord gekregen.
(Wel waren vanaf toen de meeste problemen die ik in de brief noemde ineens verholpen.)

Nou, nooit meer van gehoord, daar zit ik nu ook, bekijk het maar maar wel met signaal om op te schieten soms.... eh... ik bedoel: elke dag voor sommige kanalen.

Het is toch van de zotten dat sommige storingen er zo dik bovenop liggen, maar al twee jaar bestaan ? (b.v. 30% sneeuw in één zender) Niemand die die signalen met een gewone TV eens per zoveel weken langsloopt om dat op te pikken ?

Ach ja, dat neemt nog niet weg dat ik de kwaliteit van het programma-aanbod ook niks vind.

(Wat dacht je van Disney channel wat elke seconde na-synchroniseert in zuurstok-programma's voor kinderen die al lang moeten kunnen lezen ? Hoe dom wil je ze houden )

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 11 April 2010 om 09:12
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2010, 00:30   #20694
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik heb hier van Caiway: TV, telefoon en internet. TV is subliem. Ook de in het standaart pakket zittende HD kanalen zijn fantastisch om te zien.
In het basispakket zitten onegveer 50 zenders die allemaal van goede of zeer goede kwaliteit zijn.
Heb er een Humax onder staan om digitaal op te nemen en de opnames zijn dus van gelijke kwaliteit als het origineel.
De laatste 5 weken wel heel veel storing met i-net en telefoon, maar ook dat is na een stuk of 10 telefoontjes vandaag eindelijk over. (In de wijkkast lag iets te rammelen geloof ik).
Ik bel voor 15 euro per maand elke vaste lijn dag en nacht gratis. Mobiel is dacht ik 0,18 euro per minuut.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2010, 09:45   #20695
anoniem26138
Guest

Standaard

De keus voor TV hier is UPC kabel of KPN digitenne.
Thats it.

En Digitenne mist de BBC kanalen die ik altijd heb kunnen zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2010, 10:21   #20696
anoniem13187
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
De keus voor TV hier is UPC kabel of KPN digitenne.
Thats it.

En Digitenne mist de BBC kanalen die ik altijd heb kunnen zien.
Nog geen KPN-glasvezel ??
Die zijn wel aan een grote opmars bezig.
Prijs en aanbod ongeveer gelijk aan ziggo ,maar dan via de telefoon kabel.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2010, 13:57   #20697
anoniem21672
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Nog geen KPN-glasvezel ??
Die zijn wel aan een grote opmars bezig.
Prijs en aanbod ongeveer gelijk aan ziggo ,maar dan via de telefoon kabel.
Nou laat maar komen zou ik zeggen!!! Heb overigens weinig problemen met ziggo alleen die lage retentie op de 'newsserver' is af en toe irritant maar ja dat neem ik maar voor lief aangezien hij gratis is.....
Nou ja gratis....je betaald genoeg voor zo'n alles in één pakket
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2010, 00:07   #20698
anoniem13189
Guest

Standaard

Aardig rustig hier
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2010, 17:41   #20699
anoniem13334
Guest

Standaard