Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Video bewerking

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 January 2014, 11:50   #11
anoniem54435
Guest

Standaard

http://www.youtubedownloaderhd.com/

deze werkt perfect.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2014, 21:52   #12
anoniem49502
Guest

Standaard

Ik weet niet of het nu de bedoeling is om verder te gaan met deze discussie of dat ik beter een nieuwe kan openen. Het punt is dat ik aan de ene kant echt enthousiast ben over Real Player en absoluut niet over andere video download programma's, maar... RP moet wel werken en soms kapt hij er zomaar ineens mee. Graag dus geen suggesties t.a.v. allerlei alternatieven voor RP, maar wel tips hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb enige tijd gelden Real Player Cloud ge´nstalleerd: werkte perfect Ik gebruik meestal Chrome) . Toen opeens van de week niet meer: werd wel genoemd bij extensies in Chrome, maar kon kon 'inschakelen' niet meer aanvinken. Werkte nog wel in Internet Explorer. Ben toen gaan rommelen: diverse keren programma verwijderd en opnieuw ge´nstalleerd. Telkens geeft hij bij het installeren (ook bij installatie op andere locaties) aan: programma werkt niet meer.. Bij extensies in Chrome staat hij niet en video's kunnen niet worden gedownload. Hoe los ik dit op?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2014, 05:46   #13
anoniem22217
Guest

Standaard

Op de realplayer site vond ik dit
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2014, 09:39   #14
anoniem49502
Guest

Standaard

Wat geweldig, stroke33. In Chrome werkt het weer! Heel hartelijk dank!
Ik ontdek wel dat Real Downloader in Internet Explorer nog niet werkt. Is daar ook zo'n oplossing voor?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2014, 10:17   #15
anoniem49502
Guest

Standaard

Hoewel....... Toch niet zo geweldig.
Na afsluiten Chrome en opnieuw opstarten blijkt dat Chrome extensie zelf weer afsluit:
"Extensie uitgeschakeld. Om Google Chrome veiliger te maken, hebben we een aantal extensies uitgeschakeld die niet worden vermeld in de Chrome Web Store en mogelijk zonder je medeweten zijn ge´nstalleerd.-RealPLayer Downloader.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2014, 15:13   #16
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dell gebruiker Bekijk bericht
Hoewel....... Toch niet zo geweldig.
Na afsluiten Chrome en opnieuw opstarten blijkt dat Chrome extensie zelf weer afsluit:
"Extensie uitgeschakeld. Om Google Chrome veiliger te maken, hebben we een aantal extensies uitgeschakeld die niet worden vermeld in de Chrome Web Store en mogelijk zonder je medeweten zijn ge´nstalleerd.-RealPLayer Downloader.
Dit was ook de reden waarom ik de link aangaf, omdat YouTube van Google is zal deze er alles aan doen om dit soort plug-in's tegen te gaan.

Het is beter om dan de link van Desperado te volgen als je toch van YouTube wil downloaden.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2014, 17:13   #17
anoniem49502
Guest

Standaard

en wat als ik ook van andere sites wil downloaden?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2014, 18:45   #18
anoniem22217
Guest

Standaard

Persoonlijk gebruik ik mer dan 1 downloaders, vGet, Video downloader pro, Mobox, enz het ligt er maar net aan waar de video vandaan komt vGet werkt ook met de NOS, maar als deze niet meer werken dan zijn er ruim alternatieven aanwezig op het internet Google op YouTube downloader of gewoon op Video downloader en je krijgt een lange reeks keuzes, wees niet te bang met het downloaden en zorg voor een goede virusscanner.
Op het eind van de dag scant mijn virusscanner zelf de gehele PC om de eventuele gevaren die niet in eerste instantie zijn onderschept te verwijderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2014, 22:30   #19
anoniem49502
Guest

Standaard

Ik geef de moed op wat betreft Chrome, maar in Internet Explorer zie ik bij het afspelen van een video alleen het balkje ''Download this video'. Als ik erop klik gebeurt er niets. Het schermpje wat normaal wordt geopend blijft nu weg. Wat nu?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2014, 22:32   #20
anoniem49502
Guest

Standaard

Overigens: ik heb verschillende videodownloaders geprobeerd ,maar niks werkt goed.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten