Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 April 2013, 17:32   #1
anoniem34717
Guest

Standaard snelkoppeling

Ik heb een Samsung ATIV Smart Pro tablet die draait op windows 8.
Ik gebruik ook Internet Explorer 10. Daarvan heb ik een snelkoppeling gemaakt op mijn bureaublad, alsook op de taakbalk.
Als ik één van beide open, dan krijg ik nooit een volledig scherm en moet ik eerst de pagina maximaliseren.
De onderste rand naar beneden slepen en dán maximaliseren helpt evenmin.
Ook heb ik bij extra / internetopties / programma’s gekozen voor altijd openen in het bureaublad. Dat helpt ook niet.
Graag jullie advies.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2013, 18:52   #2
anoniem26138
Guest

Standaard

Dat zijn soms hardnekkige dingen, ik heb het zelf ook weer met Firefox. Blijkt toch een (oude) Windows bug te zijn dat zo eens weer de kop op steekt.

Heb je ook met een rechtsklik op de snelkoppeling en bij 'Eigenschappen' een volledig venster ingesteld, gemaximaliseerd dus ?

Wat wel een halve oplossing is is om één instantie van het programma te openen, dan niet maximaliseren met de knop, maar met het wijd slepen van de randen van het venster. Dan in het menu 'Bestand' voor 'Afsluiten' kiezen. Dat formaat wordt dan als het goed is wel onthouden.
Als dat toch niet werkt, doe dan hetzelfde, maar probeer voordat je het menu 'Bestand' opent de Ctrl knop vast te houden. Probeer eventueel ook Shift.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 14 April 2013 om 22:36
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2013, 07:43   #3
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Wat wel een halve oplossing is is om één instantie van het programma te openen, dan niet maximaliseren met de knop, maar met het wijd slepen van de randen van het venster. Dan in het menu 'Bestand' voor 'Afsluiten' kiezen. Dat formaat wordt dan als het goed is wel onthouden.
Als dat toch niet werkt, doe dan hetzelfde, maar probeer voordat je het menu 'Bestand' opent de Ctrl knop vast te houden. Probeer eventueel ook Shift.
Het voor de hand liggende vergat ik, namelijk de bovenstaande procedures proberen maar dan nadat je de enige openstaande Internet Explorer echt hebt gemaximaliseerd. Na maximaliseren dus uitschakelen met 'Afsluiten' in het menu 'Bestand', en dan eventueel met het indrukken van Ctrl of Shift bij de hele actie.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten