Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 3 April 2010, 08:12   #20671
dutch-online
Guest

Wink

Voor Allen

Wens ik Fijne Paashazen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 08:27   #20672
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drentsig Bekijk bericht
Er zijn mensen die zeggen een fijn Paas ... vraag me af wat dat betekend. Meestal zeg ik een fijn paasweekend of zonnige paasdagen of zo iets .. die afkorting .. daar snap ik nix van. Iemand hier vast wel
"Fijne Kerst" is wat off... dus "Fijne paas" ? Zal wel de luiheid van een lettergreep minder zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 08:46   #20673
anoniem26138
Guest

Standaard

Onze wijk kreeg gisteren een cadeautje voor de pasen.

Kunnen sommigen zich mijn melding van het voortsluipen van parkeerheffing door de hele stad misschien nog herinneren, wij kregen nu een brief van de wethouder economie, verkeer en vervoer in Rotterdam welke de blijde boodschap bracht dat ook onze wijk 'verminderde parkeerdruk' gaat krijgen.... Wij blij zeg.

Nou, je zou het niet geloven, maar wat deze man of vrouw aan argumenten gebruikt spreidt je de ogen en reken maar niet dat als je het begrijpt dat je ze snel weer klein krijgt.
Onder de kop "Waarom betaald parkeren" staat het volgende, maar dan in een verward betoog van een half A4'tje:

Betaald parkeren wordt ingevoerd omdat in veel omringende wijken betaald parkeren is ingevoerd, en er zijn een aantal mensen welke gaan sluikparkeren in uw wijk, en om de parkeerdruk hierdoor ontstaan te verminderen wordt betaald parkeren ingevoerd.

Overigens, de prijs van € 9,89 per maand is maar net kostendekkend....

Geen enkel ander argument wordt genoemd.
Hmm, en ook nog maar net kostendekkend...

Nou mensen, als je maar een baantje hebt dan ben tenminste van de straat. Overigens wel een straat welke elke 50 meter weer een paal in de grond geramd heeft staan en daarmee concreet ruimte- dus parkeerplaatsen opslokt.

Wat ik plots opvallend vind (al weet ik het niet zeker) is dat de deelgemeenteraden zoals die in Rotterdam zijn bij deze gebruikt worden om de "blijde boodschap" niet door de hele stad te hoeven verspreiden, maar wijk voor wijk in te lichten, en de andere wijken voorlopig nog 'blind' te houden voor wat er besloten is. Groot georganiseerd protest vermijden ze hiermee.
Tegelijk wordt slim door het voortsluipend karakter 'de andere wijk' verantwoordelijk gesteld voor de parkeerproblemen in 'onze' wijk.

Wat mij betreft, cumulatieve belasting op hoogbouw, een echte parkeerdruk- en file-veroorzaker, dat zijn ze al veertig jaar vergeten.

( Nog een tekst met de Rotterdamse reden... .
Wijd opgezette buurten (de rijksten naar ik aanneem) zullen geen parkeerheffing zien.
'Vraaggestuurde tarieven' noemen ze dat.)

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 4 April 2010 om 09:24
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 11:00   #20674
anoniem18126
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter
Wat mij betreft, cumulatieve belasting op hoogbouw, de enige echte parkeerdruk- en file-veroorzaker, dat zijn ze al veertig jaar vergeten.
Of dat bij nieuwe hoogbouw er verplicht een parkeergarage onder wordt aangelegd met een minimum aantal parkeerplaatsen gelijk aan de hoeveelheid woningen in de flat.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 11:13   #20675
anoniem13425
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Dank je wel Erik! ...........

Laatst gewijzigd door reintje : 3 April 2010 om 11:17
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 11:22   #20676
anoniem13425
Guest

Standaard

Ik kan ook zeer verontwaardigd zijn bij onrecht... en tegenwoordig ben ik weer zo strijdlustig dat ik dat ook laat weten... Ik trek echt aan de bel met de houding van: "ze zullen er van lusten". Meestal schrijf ik de politiek aan als het het algemeen belang betreft en voor persoonlijke issues krijgt de bewuste instantie een aangetekende brief. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik mijn eigen frustratie kan uiten en misschien helpt het ook nog eens....

(dit is persoonlijk... bedoel helemaal niet dat anderen dit ook zouden moeten doen...)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 12:18   #20677
anoniem18126
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reintje Bekijk bericht
Ik kan ook zeer verontwaardigd zijn bij onrecht... en tegenwoordig ben ik weer zo strijdlustig dat ik dat ook laat weten... Ik trek echt aan de bel met de houding van: "ze zullen er van lusten". Meestal schrijf ik de politiek aan als het het algemeen belang betreft en voor persoonlijke issues krijgt de bewuste instantie een aangetekende brief. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik mijn eigen frustratie kan uiten en misschien helpt het ook nog eens....

(dit is persoonlijk... bedoel helemaal niet dat anderen dit ook zouden moeten doen...)
Ik ken dat, en zelfs als het niets oplevert, het lucht wel op!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 12:32   #20678
anoniem13802
Guest

Standaard

Citaat:
tegenwoordig ben ik weer zo strijdlustig dat ik dat ook laat weten...
Ligt dat mischien aan de leeftijd .
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 17:30   #20679
anoniem26138
Guest

Standaard

Vechten voor recht voor je te veel krom loopt
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2010, 18:36   #20680
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
...tegenwoordig ben ik weer zo strijdlustig dat ik dat ook laat weten... Ik trek echt aan de bel met de houding van: "ze zullen er van lusten". Meestal schrijf ik de politiek aan als het het algemeen belang betreft en voor persoonlijke issues krijgt de bewuste instantie een aangetekende brief.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Betaald parkeren wordt ingevoerd omdat in veel omringende wijken betaald parkeren is ingevoerd, en er zijn een aantal mensen welke gaan sluikparkeren in uw wijk, en om de parkeerdruk hierdoor ontstaan te verminderen wordt betaald parkeren ingevoerd.
Overigens, de prijs van € 9,89 per maand is maar net kostendekkend....
Bij die argumentatie heeft het toch geen nut om te reageren ? Welke regisseur laat die komedie be´nvloeden door een rationele grap ? Nee, allemaal doorgaan met lachen, dat is toch voor de meesten de leukste bezigheid terwijl ze zoeken naar die noodzakelijke 29 miljard bezuiniging ?

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 4 April 2010 om 08:54 Reden: 'een' komedie > 'die' komedie
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten