Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 September 2007, 13:42   #11
anoniem26870
Guest

Standaard

Ik heb strato als hosting en nooit geen problemen en zeer betrouwbaar fijne helpdesk ook...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2007, 19:34   #12
anoniem26630
Guest

Standaard

Ja, ik heb er ervaring mee, een maand of 3 gelden de eerste site op gebouwd met livepages, intussen nog een powerweb heet het geloof ik, die van E 8,95 per maand, beide de eerste 3 maanden gratis, ontzettend goede bereikbaarheid en heel goede helpdesk, intussen heb ik nog voor familie een site gebouwd met een html editor, met de aanbieding van 1 euro voor een jaar= excl btw, niets creditcard, alleen eenmalige afschrijving en ik ben echt heel tevreden, ga nu mijn eigen website ook verhuizen, er klasse!
@black tiger het is wel E 1 euro per jaar, afgelopen week E 1.19 incl btw betaald voor Easy web
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2007, 20:19   #13
anoniem14733
Guest

Standaard

@Lenie: Volgens mij hebben ze het ietwat aangepast op de website om het duidelijker te maken want zo stond het er eerst niet helemaal of het was voor tweërlei uitleg vatbaar, maar het klopt het is 1 euro voor het eerste jaar. Ik kon nu deze regel ook nog vinden:
Citaat:
Een actiepakket per klant: EasyWeb € 1,- voor 12 maanden, daarna standaardprijs (€ 2,99 p/mnd) en -contractperiode (12 maanden).
Vanaf het tweede jaar ga je dus wel degeiljk 3 euro per maand betalen, dus 36 euro per jaar. Of je moet natuurlijk na een jaar weer overstappen.

Ook fijn is uiteraard de 30 dagen niet goed geld terug garantie en het gratis helpdesknummer.
Alleen had de topicstarter geen hosting nodig doch alleen slechts een domeinnaam.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2008, 21:13   #14
anoniem31278
Guest

Standaard Strato is niet klantvriendelijk

Ik vind strato op zijn net gezegd een verschrikkelijk bedrijf! krijg niet op tijd mijn cd's tijdens de proefperiode. Tijdens de proefperiode nagevraagd waar die blijft, krijg ik als antwoord een lange levertijd. heb natuurlijk goede verstrouwen in ze en op hoop van zegen 't op tijd te krijgen. zeg op 't laatste moment op. omdat ik die cd's niet heb ontvangen. en krijg ik nu te horen dat ze me opzegging niet hebben ontvangen. en dat ik die cd's niet heb ontvangen omdat het huisnr er niet bij stond??? nou dat hadden ze ook in die proefperiode kunnen zeggen toch? of niet. moet nu voor {piep} tot aug gaan betalen. lekkere klantvriendelijke website hoor, not.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2008, 20:52   #15
anoniem31942
Guest

Thumbs down Strato pakket

Hallo,

Sinds een paar maanden krijgt mijn Moeder (79 jaar) rekeningen van Strato.nl voor het stop zeggen van haar STRATO pakket. Het beste mens heeft geen computer, laat staan verstand van internet. Via duitsland en engeland krijgt ze allerlei aanmaningen. Mijn Broer heeft uiteindelijk maar eens gebeld, kreeg toen te horen dat het geregeld zo worden. Tot op heden nu niets meer van iets van vernomen. Maar het zou me niks verbazen als ze haar weer aanmaningen gaan sturen. Prutsers. Het lijkt me dat je je gegevens van een gebruiker dubbel checked,
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2008, 22:04   #16
anoniem28644
Guest

Standaard

Hmmm. zoals ik de reacties lees is het niet veel soeps. Heeft iemand er eigenlijk wel positieve ervaringen mee?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2008, 22:15   #17
anoniem27456
Guest

Standaard

Ze zijn er wel, maar niet veel: http://webhosters.nl/providers/2491/STRATO/
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten