Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 4 February 2010, 08:54   #1
anoniem14481
Guest

Standaard Grote problemen bezorgin ComputerIdee

Beste mensen,

In november begon het dat ik regelmatig CIdee nà de uiterste bezorgdatum (de dinsdag dat ie in de winkel ligt) thuis kreeg. Daarover geklaagd bij HUB en toen kreeg ik het blad 1x (!) op tijd. Maar nu is het 2010 en na nummer 1 heb ik het blad gewoon niet meer gekregen. Weer regelmatig contact gehad met HUB (aan m'n abonnement ligt het niet) en met bezorger Sandd. Beiden beloven me steeds om er iets aan te gaan doen maar tot nu toe zonder succes. Sandd heeft nu beloofd om bij de volgende editie de verzending van het blad tot aan m'n voordeur te gaan volgen. Ik ben benieuwd.
U als redactie kunt hier niets aan doen. Ik heb sinds de eerste jaargang een abonnement op uw blad en ik lees het met heel veel plezier. Maar ik wilde gewoon even m'n hart luchten want het geeft me een erg machteloos gevoel.

met vriendelijke groet,

Pieter Ratering
Gerard Noodtstraat 45
Nijmegen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2010, 09:46   #2
anoniem15124
Guest

Standaard

Het hele traject tussen een tijdschrift maken en bezorging bij de abonnee is een proces met strakke tijdschema's en vele deadlines. Naar wat ik heb begrepen is Sandd daarbij een mogelijk 'struikelblok'. Weliswaar zijn ze vaak goedkoper dan TNT, maar hun dienstverlening blijkt ook minder te zijn. Heb via mijn werk ook gehoord dat na de overstap van TNT naar Sandd het aantal bezorgklachten toenam. Toeval?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2010, 09:51   #3
dutch-online
Guest

Standaard

Sandd bezorging wordt gedaan door [ parttimers] op tijden die hun zelf uitkomen,dus enige regelmaat is er niet. heb er zelf weinig vertrouwen in.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2010, 10:05   #4
anoniem14481
Guest

Standaard

Nou, op het moment is de bezorging door Sandd heel regelmatig, namelijk 0x per 2 weken.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2010, 11:01   #5
anoniem15124
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pierat Bekijk bericht
Nou, op het moment is de bezorging door Sandd heel regelmatig, namelijk 0x per 2 weken.
Geloof alleen niet dat die betrouwbaarheid in regelmaat echt wenselijk is....
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2010, 12:12   #6
dutch-online
Guest

Wink

En door de nieuwe bezorg firma,s erbij , krijg je de hele dag op de gekste tijden allerlei bezorgers in de straat, het begint morgens om half acht ,tot s,avonds ongeveer 21.00 uur.

daarnaast nog de verschilende weekkrantjes + 3 reclame partijtjes

ze lopen soms elkaar in de weg.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2010, 21:48   #7
anoniem14481
Guest

Exclamation

Inmiddels zijn we bijna een maand verder. Twee weken geleden ging het goed nadat Sandd had beloofd de bezorging van dat nummer van deur tot deur te volgen. Het resultaat was dat nr 5 inderdaad op dinsdag 16 februari in de bus.
Maar.... we zijn nu 2 weken verder en vandaag is er weer geen C'Idee in de bus gevallen. Wanhoop maakt zich van mij meester. Weer Sandd gemaild om dit te melden. Op 21 januari schreven ze mij nog:

"Wij gaan zeer kritisch met de verantwoordelijke bezorger aan de slag, want deze situatie moet opgelost worden. Mocht dit niet het geval zijn zullen wij overgaan tot zwaardere maatregelen."

Wat vindt de C'Idee-redactie hier eigenlijk van? Deze forumgroep heet "Vraag het de redactie". Dus bij deze. Maar wat is het antwoord van de redactie?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2010, 08:51   #8
anoniem14481
Guest

Standaard

Na het aanhouden van de problemen anderhalve week geleden gebeld met SANDD. Er bleek op basis van mijn meest recente klacht actie te zijn ondernomen: de betreffende bezorger was vervangen en met het eerstvolgende nummer zou het probleem verholpen moeten zijn.

In spanning gewacht. En afgelopen vrijdag voltrok zich een klein wonder: de nieuwste editie van ComputerIdee lag in de bus, op de vroegst denkbare bezorgdag! Wauw... Ik ga er even van uit dat de bezorging in ieder geval de komende tijd goed gaat.

Voor mensen die dus nog problemen hebben met de bezorging deze tip: blijf klagen. In mijn geval heeft het geholpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2010, 17:11   #9
anoniem43462
Guest

Standaard

Dag Pierat,

Ik heb oop Cidee en het is een leuk blad om te lezen etc. Maar ik heb hem altijd op vrijdag in bus of soms op donderdag al(dat was in het begin)nu is ie altijd op vrijdag
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2011, 12:00   #10
anoniem13758
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pierat Bekijk bericht
Na het aanhouden van de problemen anderhalve week geleden gebeld met SANDD. Er bleek op basis van mijn meest recente klacht actie te zijn ondernomen: de betreffende bezorger was vervangen en met het eerstvolgende nummer zou het probleem verholpen moeten zijn.

In spanning gewacht. En afgelopen vrijdag voltrok zich een klein wonder: de nieuwste editie van ComputerIdee lag in de bus, op de vroegst denkbare bezorgdag! Wauw... Ik ga er even van uit dat de bezorging in ieder geval de komende tijd goed gaat.

Voor mensen die dus nog problemen hebben met de bezorging deze tip: blijf klagen. In mijn geval heeft het geholpen.
Ik weet ondertussen waar de bezorgen nu werkt. Hij/zij mag sinds dit jaar CID bij mij bezorgen en de problemen met bezorgen zijn sindsdien begonnen. Dat er een editie vanwege oud en nieuw op 4 januari bezorgt zou worden kan ik begrijpen. Alleen werd deze bij mij pas bezorgt tegelijk met de volgende editie. Ondertussen wacht ik nog op editie 4 terwijl ik editie 5 al via de nieuwsgroepen kan vinden.

Hopelijk kan CID met de bezorgers praten om dit probleem op te lossen, want dit gaat hun abonnees kosten zonder dat ze er veel aan kunnen doen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten