Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Verbinding

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 20 December 2014, 18:15   #1
anoniem16937
Guest

Standaard Geen verbinding met site

Hoi, ik zit met het volgend probleem. Ik ben nogal een fervent chatter en kwam/kom daarvoor altijd op dezelfde site nl chatplaza. Maar sinds enige tijd is deze site voor mij niet meer bereikbaar en ik kom er maar niet achter waar dat aan ligt. Steeds als ik wil inloggen krijg een scherm te zien waarop staat...'Connection faild, please try later'. Ik weet dat de site nog gewoon in de lucht is en dat er meer mensen kampen met dit probleem. De makers van deze site zijn niet te bereiken alleen als je ingelogd bent. Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet in. Dit is ook de enige site waar ik dit probleem bij heb. Soms krijg je wel eens een zgn ban bij het chatten en word je voor enige tijd uitgesloten en kan je niet meer chatten. Maar voor zover ik weet is dat nooit bij mij van toepassing geweest want hou me altijd netjes aan de regels. Heb ook nooit enige waarschuwing gehad dat ik bepaalde regels zou hebben overtreden. Heb zelfs al geprobeerd om via een omweg (proxyserver) in te loggen maar ook dat lukt niet. Wie weet wat het probleem zou kunnen zijn en hoe k dit zou kunnen oplossen? Of is er iemand die dit probleem ook gehad heeft en die het wel opgelost heeft? Of is er iets helemaal anders aan de hand wat ik niet weet of kan achterhalen? Ik hoor het graag natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Frankyboy64 : 20 December 2014 om 18:16 Reden: spelfout
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2014, 21:57   #2
anoniem15124
Guest

Standaard

Over welke browser hebben we het? Al een andere browser geprobeerd?
Al eens op een geheel andere plek geprobeerd om in te loggen?
Cache / geschiedenis al eens weggegooid?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2014, 01:14   #3
anoniem22217
Guest

Standaard

Iemand heeft een hekel aan je en heeft een IP ban gevraagd?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2014, 22:31   #4
anoniem16937
Guest

Standaard

Hoi Obelix en stroke33. Ik heb al 3 andere browsers geprobeerd zoals Firefox en Opera en IE maar ook daar heb ik dezelfde problemen. Heb ook de pc 'schoongemaakt' met bhv Ccleaner die ook alle geschiedenis weggooit, ook dan blijven de problemen bestaan. En als eigen browser heb ik Google Chrome
@stroke33, het zou zomaar kunnen dat er toch iemand een hekel aan me heeft en een IP ban heeft aangevraagd. Dat weet ik niet en kan ik ook niet achter komen. Wel weet ik dat ik nog nooit ruzie of zo heb gehad op die site. Dus dan rijst de vraag waarom er iemand een hekel aan me heeft. Dan zit er natuurlijk weinig anders op dan dat ik het accepteer. Want contact opnemen met iemand van de site gaat alleen als je ingelogd bent en dat is juist het probleem.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 01:02   #5
anoniem18126
Guest

Standaard

Heb je een vast IP dan? Meestal niet, haal je modem dan eens een nacht of desnoods 24 uur van het internet, vaak verloopt de lease dan en krijg je bij herconnectie een nieuw IPnummer.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 13:25   #6
anoniem22217
Guest

Standaard

Een IP ban kun je ondervangen met IPFlood voor Firefox en chrome.
Je krijgt elke keer als je je browser start een nieuwe IP van overal ter wereld.
Dit is overigens ook makkelijk als je alleen voor BV de VS bestemde video's wilt zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 14:01   #7
anoniem16937
Guest

Standaard

Hallo Anacho. Ik heb inderdaad een vast IP adres. Ik zal eens proberen om de modem een nacht uit te schakelen en dan weer terug aan te zetten en kijken of dat helpt.

@stroke33.
Ik had je link met IPFlood aangeklikt. Helaas werkt de button van 'downloaden' niet. Wil dat zeggen dat ik misschien Mozilla Firefox perse moet installeren? (wat ik inmiddels wel heb gedaan) Hoewel je wel zegt dat dit onder Chrome ook werkt. Of is er iets wat ik moet doen alvorens ik het kan downloaden? Heb zelfs na het installeren van Firefox geen resultaat om de add-on te installeren. Heb via Firefox ook via andere pagina IPFlood te vinden, zoals nieuwere versies 1.2.1 maar die werken ook niet helaas.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 14:22   #8
anoniem18126
Guest

Standaard

Ja idd het is een Firefox Add-On, daar heb je FFX voor nodig (ik zie dat je die inmiddels hebt) Open FFX, klik rechtsboven op de 3 streepjes en klik op de knop add-ons, ziet eruit als een puzzelstukje, dit opent het menu, ga daar naar extensies en als je via de link van stroke IPFlood hebt geïnstalleerd, zie je 'm daar staan en kan je 'm eventueel aanpassen of tijdelijk uitzetten. Verder kan je natuurlijk in het menu add-ons meer extensies toevoegen, zoals AdBlock Plus, No-Script etc.
Als je wilt kan ik je wel een paar handige tips geven hierover, want er zijn er letterlijk honderden.

Laatst gewijzigd door Anacho : 23 December 2014 om 14:36
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 14:59   #9
anoniem22217
Guest

Standaard

Ik stel voor om MBam te downloaden en te draaien lukt die download ook niet doe dan een online virusscan met bijvoorbeeld housecall.
Ik twijfel namelijk of de computer wel virus/mallware vrij is.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 15:16   #10
anoniem18126
Guest

Standaard

Als het idd om een besmetting zou gaan, dan kan je beter even dit riedeltje van Niekie30 draaien.
Citaat:
Bij een Malware besmetting :
Begin met een scan met ADWcleaner http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ Klik na het installeren op “Scannen” en wacht totdat dat klaar is en je op "Verwijderen" kunt klikken en start opnieuw op.

Doe daarna een "Slimme scan met het van tevoren geupdate programma Emsisoft Emergency Kit scanner. Klik na afloop op alles verwijderen en start opnieuw op:
http://www.emsisoft.com/en/software/eek/

Daarna doe je een volledige scan met de Free versie van Malwarebytes: https://www.malwarebytes.org/ en verwijder alles wat gevonden wordt.
Dit zou voldoende moeten zijn om de meeste gangbare besmettingen te verwijderen en het kan sowieso geen kwaad.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten