Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Forum

Notices

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 11 March 2008, 19:50   #281
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Oke, sorry voor mijn onduidelijkheid dan, ik bedoelde hiermee dat mijn tip omtrent die autopm mod los staat van het geval van Willem.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline  
Oud 11 March 2008, 20:44   #282
Modje
Moderator (inactief)

Modje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
Oke, sorry voor mijn onduidelijkheid dan, ik bedoelde hiermee dat mijn tip omtrent die autopm mod los staat van het geval van Willem.
oh jee, gaat lekker met ons he?
Daar zou Admin dat eens naar kunnen kijken.
Modje is offline  
Oud 12 March 2008, 19:38   #283
BlackTiger

Standaard

Achja, zo'n misverstandje is snel uit de wereld geholpen toch?

Om admin het kijken gemakkelijker te maken kan hij op dit linkje klikken.

Oeps. Staat nu in de Graveyard zie ik, jammer, geen idee waarom, ding werkt perfekt.

Edit: Ik zie het al, de coder neemt pas weer in september een support verlenging en kan daarom tot september niet antwoorden in de thread schijnt het, dus niks aan de hand.

Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.

Laatst gewijzigd door BlackTiger : 12 March 2008 om 19:41 Reden: Laatste regel toegevoegd.
BlackTiger is offline  
Oud 13 March 2008, 02:27   #284
Modje
Moderator (inactief)

Modje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
Achja, zo'n misverstandje is snel uit de wereld geholpen toch?

Om admin het kijken gemakkelijker te maken kan hij op dit linkje klikken.

Oeps. Staat nu in de Graveyard zie ik, jammer, geen idee waarom, ding werkt perfekt.

Edit: Ik zie het al, de coder neemt pas weer in september een support verlenging en kan daarom tot september niet antwoorden in de thread schijnt het, dus niks aan de hand.
You talk in riddles to me
Maar maakt niet uit, als er tijd voor is kan Admin er misschien naar kijken
Modje is offline  
Oud 16 March 2008, 07:01   #285
Gsedb

Gsedb's schermafbeelding

Standaard

Forumleden,

Zonder mensen persoonlijk aan te vallen heb ik hierop wat aan te merken.

Ten eerste: Of Modje nou gelijk heeft of niet. Ik vind en ik denk dat wel meer forumleden dat vinden, dat het zonde is om Willem niet meer te zien op ons forum. Dat vind ik 1) Omdat hij ontzettend veel mensen heeft geholpen en ontzettend veel van dit wereldje afweet. En 2) Omdat hij op een manier eruit wordt gedaan, of hij daar nou zelf verantwoordelijk voor is of niet, die in mijn ogen niet kan. En zelfs een beetje associaal is.

Ten tweede: Er zijn huisregels opgesteld waar iedereen mee accoord is gegaan. Nu lopen een aantal van ons te klagen over het feit dat er zomaar dingen in onze posts verandert mogen worden. Jullie zijn toch niet een stelletje overheidswerkers, die eerst een contract gaan tekenen, en later gaan zeuren. Jullie hebben hier accoord voor gegeven, als je van mening bent dat je niet wil dat er in je posts veranders kan worden, dan had je de huisregels niet moeten accepteren.

Misschien is het slim om dit verder uit te praten met willem en hem weer terug krijgen op dit forum. Hij heeft veel mensen geholpen en een tweede willem vindden we niet zo snel terug.
Gsedb besteedt zijn uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens die in de posts verwerkt worden. Onjuistheden en onvolledigheden in de getoonde gegevens kunnen echter voorkomen. Copyright ©2008-2014 -
Gsedb is offline  
Oud 16 March 2008, 09:21   #286
reintje

reintje's schermafbeelding

Standaard

@Gsedb... Ik stel voor dat je hier: http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=157 een nieuwe thread aanmaakt. Zo'n discussie hoort helemaal niet in deze draad.
reintje is offline  
Oud 16 March 2008, 20:03   #287
BlackTiger

Standaard

Strak plan Reintje want ik vindt zijn uitspraken nogal erg kort door de bocht en het hoort hier inderdaad niet thuis.

BlackTiger is offline  
Oud 16 March 2008, 21:38   #288
Modje
Moderator (inactief)

Modje's schermafbeelding

Standaard

Willem heeft mij per mail laten weten dat als mensen nog vragen hebben over zijn vertrek dat ze hem dan kunnen PB'en.
Hij stelt geen prijs op hele threads vol postings hierover.

Laatst gewijzigd door Modje : 17 March 2008 om 01:45 Reden: Fout veranderd
Modje is offline  
Oud 17 March 2008, 15:42   #289
Modje
Moderator (inactief)

Modje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modje Bekijk bericht
Willem heeft mij per mail laten weten dat als mensen nog vragen hebben over zijn vertrek dat ze hem dan kunnen PB'en.
Hij stelt geen prijs op hele threads vol postings hierover.
Correctie hierop;

Niet PB;en maar berichtje sturen naar hotmail-en-Messenger-adres wevedeha apestaartje hotmail punt com
Uiteraard staat het mailadres niet juist geschreven maar ieder weet denk ik wel hoe dit goed te doen
Modje is offline  
Oud 17 March 2008, 16:40   #290
Gsedb

Gsedb's schermafbeelding

Standaard

dat apenstaartje hotmail punt com kom ik wel uit. maar wevedeha kan op meerdere manieren en voordat ik naar iedereen ga mailen kan je daar even bij helpen.
Gsedb besteedt zijn uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens die in de posts verwerkt worden. Onjuistheden en onvolledigheden in de getoonde gegevens kunnen echter voorkomen. Copyright ©2008-2014 -
Gsedb is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten