Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > E-mail

Notices

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 18 December 2018, 15:43   #1
burgkop

burgkop's schermafbeelding

Standaard e-mail in Windows Mail probleempje

Ik gebruik al jaren Windows Mail - van Windows Vista - in Windows 8 met meerdere accounts, de meeste van Gmail.
Werkt allemaal prima, maar nu zit er een tussen waar ik steeds het invulscherm krijg voor e-mailadres en ww.

Ik kom daar geen steek verder waarom dit opeens is.
Oudere back-up terug zetten geeft zelfde melding:

Account: 'pop.gmail.com (1)', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754', Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Ik heb van alle accounts van elke instelling een screenshot gemaakt, omdat ik wel vaker in het verleden zoiets kreeg, en als je het dan niet weet, zoek je je rot, vandaar.
Alles nagekeken, maar kom niet verder, en op dit moment is dat even een belangrijk account.

Ik moet wel zeggen dat ik gisteren Bitdefender op pc heb gezet, en later een hoop Google beveiligingsmeldingen heb zien langs komen, ook weer zoiets om gek van te worden, met steeds maar dezelfde vragen, of je dat wel bent.
Zou het daardoor kunnen komen?
Maar ja als ik het juiste ww. invul, geeft Windows Mail toch steeds aan dat het niet goed is.

Ga ik direct naar Google e-mail, dan kan ik op de site wel gewoon inloggen, met zelfde ww.
Dus ik kan er gelukkig wel bij komen.

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door burgkop : 18 December 2018 om 16:10
burgkop is offline   Met citaat antwoorden

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten