Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 16 July 2012, 16:47   #1
anoniem19955
Guest

Question Wat mis ik in Google Chrome?

Hallo Forum gebruikers,
Een poosje geleden vroeg ik op dit Forum de oplossing voor het probleem dat ik met Google Chrome email links uit Outlook Express 6 niet kon openen zonder in Internet Explorer terecht te komen.
Het antwoord voor dit 'probleem' heb ik ondertussen gekregen, toegepast en alles werkt zo als ik het wilde.
(Wat is Google Chrome (G.C.) toch snel t.o.v. I.E.)
Maar (waarom toch altijd weer een maar?) nu heb ik een ander probleempje(?) ontdekt.
Ik heb ooi onder good old Win '98 een Website gebouwd en deze tot een jaar of twee geleden ook trouw onderhouden. Keek er toevallig zelf weer eens op en zag dat er toch een en ander niet meer Up-to-date was. Toen ik dit bijgewerkt had, en mijn veranderingen onder G.C. wou bekijken én vooral beluisteren viel mij op dat ingevoegde Midi bestanden onder G.C niet werden afgespeeld. Dacht eerst dat het aan de instellingen van mijn geluidskaart lag, he e.e.a. onder I.E. gecontroleerd en hoorde toen wel wat ik horen moest. Blijkbaar kan G.C. niet alles wat onder I.E. wel mogelijk was (is).
Weet iemand de oplossing?
Het gaat om de geluidsbestanden welke men te horen krijgt als men op de link http://members.chello.nl/a.vermeulen14/visitors.html
en dan op een van de vlaggetjes klikt.
Alvast bedankt voor eventuele oplossingen
Aad
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2012, 18:25   #2
anoniem15124
Guest

Standaard

Even zoeken met Google bracht me o.a. op : http://www.helpmij.nl/forum/showthre...na-bij-Firefox
Dat gaat weliswaar over FF, maar daar wordt in post 3 uitgelegd dat het alleen werkt in IE.

Overigens: als ik op een site kom, waar zomaar geluid wordt afgespeeld, ben ik vertrokken als bezoeker. Bepaal graag zelf waar ik wanneer naar luister.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2012, 19:08   #3
anoniem19955
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obelix71 Bekijk bericht
Even zoeken met Google bracht me o.a. op : http://www.helpmij.nl/forum/showthre...na-bij-Firefox
Dat gaat weliswaar over FF, maar daar wordt in post 3 uitgelegd dat het alleen werkt in IE.

Overigens: als ik op een site kom, waar zomaar geluid wordt afgespeeld, ben ik vertrokken als bezoeker. Bepaal graag zelf waar ik wanneer naar luister.
Hallo Obelix71,
Bedankt voor je reactie. Als ik bij de door jou aangegeven thread verderlees staat er ergens dat dit probleem zelfsvoor wav files opgaat. Nou wil het geval dat G.C. wav files wel afspeelt.
'Nou, zet je die midi files toch over naar wav files' hoor ik je denken. Maar aangezien ik maar een beperkte ruimte heb van mijn provider en wav's aanzienlijk groter zijn dan midi's ................
Misschien dat iemand anders met een oplossing op de proppen komt?!
Groet
Aad
PS, jouw mening betreffende sites met muziek en dan direct wegwezen kan ik ten dele begrijpen, maar als je op m'n site gekeken en gelezen hebt begrijp je misschien waarom ik dit zo gedaan heb.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten