Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 January 2007, 10:42   #1
anoniem14164
Guest

Standaard bestanden afhalen van beschadigde backup

Ik heb een backup geprobeerd terug te zetten, gemaakt met Acronis True Image van externe schijf naar de laptop maar na een goed begin waarbij er aangegeven wordt dat er nog 32 en dan 28 en dan 23 minuten te gaan zijn staat er dan ineens nog 3 uur, dan, nog 5 uur, dan 10 uur en uiteindelijk stond er nog 13 uur te gaan. Ik heb toen na uren en uren wachten de pc maar uitgezet en was dus echt alles kwijt. Ook mijn D partitie met data waaronder een vertaling waar ik maanden aan gewerkt heb was weg. Windows opnieuw geïnstalleerd en na eerst de backup op DVD gebrand te hebben een nieuwe poging gewaagd. Echter met hetzelfde verhaal alleen kwam er nu een melding dat er een bestand niet bereikt kon worden.
Is er nu een mogelijkheid om toch van deze backup alleen mijn documetnen af te halen? Daar staat een heel groot deel van mijn vertaling op en hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 13:01   #2
anoniem13295
Guest

Standaard

Citaat:
Is er nu een mogelijkheid om toch van deze backup alleen mijn documetnen af te halen? Daar staat een heel groot deel van mijn vertaling op en hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen.
Zit eer geen explorer bij Acronis True Image,waarmee je in de gemaakte backup kunt kijken?
Citaat:
Ook mijn D partitie met data waaronder een vertaling waar ik maanden aan gewerkt heb was weg.
Vertel eens wat meer over de PC.
1.Is het een bepaald merk.
2.Was die D: partitie ook bij aanschijf al aanwezig
3.Beschik je over een originele XP cd(ga maar van XP uit),of is het een z.g.n. "recovery cd".

Kun je over een 2e PC beschikken?
Ik denk ook nog aan de mogelijkheid om de D: partitie terug te halen.

Greetz

Laatst gewijzigd door Wanderer : 23 January 2007 om 13:03
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten