Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Hardware overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 25 March 2013, 19:14   #11
anoniem33562
Guest

Standaard

Beste JohnL ik heb helemaal niets gemist. Ik ben uren aan het surfen geweest om te komen tot een keuze. Mijn bezwaar is dat ik geen concrete antwoorden krijg op mijn vragen. Ik moet ontzettend goed opletten en de kennis van de specificaties van die SSD ontgaat mij. Dus een dergelijke behuizing moet wel goed zijn en aansluiten.

Citaat:
In mijn eerdere post gaf ik je een complete waslijst aan externe HDD behuizingen met USB3 aansluiting, waarmee je gewoon klaar bent en precies hebt wat je wilt.
Dus hier geef jij aan dat het gewoon klaar is.

Citaat:
Overigens is het nog maar de vraag of je met een enkele USB aansluiting wél genoeg stroom hebt, vaak zie je ook in die apparaten twee USB stekkertjes om aan genoeg prik te komen,
Maar wat doe je hier dan? Vervolgens zaai je weer twijfel en schrijft dat je het ook niet weet.

Ik moet een combinatie (Intel + Behuizing) die kan qua specificaties van de Intel en in de praktijk werkt. Maar goed een lijst voorleggen is blijkbaar gemakkelijker dan een concreet voorstel.

Citaat:
En ook kun je gewoon bij je vaste leverancier vragen voor de juiste oplossing
Inderdaad tot die conclusie was ik ook al gekomen en heb om 17:26 uur een e-mail naar de leverancier gestuurd.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2013, 21:29   #12
anoniem33562
Guest

Standaard

Ik heb de leverancier een e-mail gestuurd met de link naar dit topic, dan hoef ik niet nog eens uit te leggen wat de bedoeling is.

Dit is het antwoord:
Citaat:
We zaten net de forum te lezen, maar wat heeft uw precies nodig en wat wilt uw precies.
Dan kunnen wij het voor uw uitzoeken en uw zo spoedig mogelijk berichten.
Ja, dat is Nederland, een crisis en weinig moeite doen om daar verandering in aan te brengen.

Citaat:
En ook kun je gewoon bij je vaste leverancier vragen voor de juiste oplossing. . die verkopen graag en een tevreden klant is pure winst .
Dus desperado, jij zit er dan ook volledig naast met jouw uitspraak.

Je wilt een SSD (Intel keuze is bekend) en die SSD heeft bepaalde specificaties en de externe behuizing moet daar naadloos op aansluiten.

Is toch wel onthutsend als je dat als leverancier niet uit deze topic kunt halen!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2013, 00:37   #13
anoniem42071
Guest

Standaard

Waarom perse intel. Hier heb je een kant en klare oplossing:
http://tweakers.net/nieuws/70262/iom...et-usb-30.html
Snel. 1 usb kabel etc.

En hier nog een paar andere merken: http://azerty.nl/36-3085/ssd.html

Niek

Laatst gewijzigd door Niekie30 : 28 March 2013 om 00:41
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2013, 04:37   #14
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Je wilt een SSD (Intel keuze is bekend) en die SSD heeft bepaalde specificaties en de externe behuizing moet daar naadloos op aansluiten.

Is toch wel onthutsend als je dat als leverancier niet uit deze topic kunt halen!
Wat moet de leverancier uit dit topic halen betreffende een behuizing voor een SSD.
Een externe behuizing is niet meer dan een aluminium behuizing met daarin een hardware interface tussen SATA en USB 3, al die behuizingen zijn voorzien van dezelfde onderdelen.
Bij mijn SSD van Kingston 2,5" 256 Gb zat alles in de doos mee geleverd, kabels, ophangbeugels voor in de PC , een externe behuizing en een CD met software om de systeem software in één keer over te zetten van de HD naar de SSD.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2013, 08:20   #15
anoniem54435
Guest

Exclamation

Wat Intel SSD betreft die zijn wel echt bij de betere , dus die keus kan ik mij wel voorstellen.

Maar voor een behuizing hoef je echt geen kapitaal uitgeven.

Soms moet je wel even zoeken.

Misschien hier http://www.konigelectronic.com/nl_nl...gen+%26+opslag

Laatst gewijzigd door Desperado : 28 March 2013 om 08:40
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2013, 13:51   #16
anoniem33562
Guest

Standaard

Niekie, verwijs a.u.b. niet naar Iomega, wat overigens kwalitatief een goed merk is, maar vrijwel niets is leverbaar en de site (shop) is bedrog en de verwijzingen naar verkopers klopt geen donder van.

Ik heb bezig geweest met de Iomega Black Belt en dat kost je dagen en dagen en totaal niet leverbaar bij 4Launch, Alternate, Azerty, Alternate, Multi Media Center etc. etc. Wel staan ze dan op de site en ik betaal en dan een e-mail niet leverbaar en zo is het niet één apparaat maar vele.

De tweede link is beter en ik had/heb al een Lacie besteld.

Citaat:
Wat moet de leverancier uit dit topic halen betreffende een behuizing voor een SSD.
Heb ik al zes keer verteld.

Citaat:
Een externe behuizing is niet meer dan een aluminium behuizing met daarin een hardware interface tussen SATA en USB 3, al die behuizingen zijn voorzien van dezelfde onderdelen.
Bij mijn SSD van Kingston 2,5" 256 Gb zat alles in de doos mee geleverd, kabels, ophangbeugels voor in de PC , een externe behuizing en een CD met software om de systeem software in één keer over te zetten van de HD naar de SSD.
Dat is jouw verhaal, het mijne, de reden en werkwijze is duidelijk anders!

Citaat:
Wat Intel SSD betreft die zijn wel echt bij de betere , dus die keus kan ik mij wel voorstellen.
Kan best zijn, maar die Intel is mijn keuze, punt. Feit is dat ik een behuizing moet hebben die naadloos aansluit bij deze Intel. Gezien mijn gebrek aan kennis van de verschillende en meerdere waarden in die specificaties, vraag ik advies. Geef mij een prima (kwaliteit) en juiste behuizing die past bij deze Intel. Dat is alles. Is dat teveel gevraagd?

Overigens had ik liever zo'n blauwe Kingston SSD iets met hyper X (kant en klaar externe SSD met USB 3.) willen hebben, maar je kunt het al wel raden, uren gezocht op internet en altijd staan ze er maar > Niet leverbaar. Wat dat betreft is Kingston net zo waardeloos als Iomega. Tijd verprutsen kun je met hun producten!

Laatst gewijzigd door De Hulk : 28 March 2013 om 14:35
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2013, 15:23   #17
anoniem22217
Guest

Standaard

Hulk,

Er zijn schijnbaar 2 manieren van je tijd verdoen wat jou betreft, de één is het zelf zoeken op het internet naar een specifieke SSD of welke hard/software dan ook.

De tweede manier van tijd verprutsen die jij bezigt is gebruik makend van de goedheid van de forumleden, die willig zijn op jou vraag(je)
Citaat:
Gaat deze Intel werken met deze kabel.

Zo nee, waarom niet? Wie weet dan wel een zeer hoogwaardige en krachtige, snelle betrouwbare combinatie?
te beantwoorden en die daarna zelf als je met een mega uitbreiding in hetzelfde topic komt bereid zijn je te helpen met aanwijzingen voor de aankoop van een product.

En dan ondanks die hulp nog je eigen zin overal dwars tegenin gaat.

Ik krijg echt het idee dat jij met jou manier van leven je eigen tijd al gigantisch hebt verprutst.
In elk geval ga ik mijn tijd niet meer verprutsen aan problemen die de Hulk hier op het forum aankaart.

Laatst gewijzigd door stroke33 : 28 March 2013 om 17:01
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2013, 15:59   #18
anoniem33562
Guest

Standaard

Citaat:
zijn je te helpen met aanwijzingen voor de aankoop van een product.
Dus het geven van links is concreet advies? Als ik die 'tig' producten bekijk die op die links staan, hoe weet ik dan of die voldoen aan de specificaties van de Intel SSD. Ja, snel kopen is gemakkelijk, maar als het dan niet functioneert, dan zit ik met de gebakken peren en kan de hele behuizing in de prullenbak gooien.

Kijk eens, en jij bent helemaal niet geschikt om mensen te helpen, want als je mensen helpt dan moet je daar niets voor terug verwachten. Overigens heb ik ook advies gevraagd over het aansluiten van twee monitoren en ik zit nog met de gebakken peren. Windows geeft aan dat op de GTX 460 (GPU) maar twee monitoren tegelijktertijd werkzaam kunnen zijn. Ook was er geen DVI-I Dual Link stekker te vinden die exact aansloot op de kaart. Naast die twee aansluitingen zat een mini HDMI-aansluiting, de verloopstekker was niet meer in te pluggen en ik heb aan beide zijden de ommanteling afgesneden en toen paste die, maat kreeg ik het bericht dat slechts twee monitoren werkzaam kunnen zijn. Mooie boel dan maar weer. Die stekker 10,00 euro is naar de kloten. Moet het dan ook zo gaan met de behuizing Stroke? Blijkbaar stik jij dan in het geld.

Goedheid van het forum die willen antwoorden op de vragen. Hou toch op! Het zijn vrijwel altijd links of verwijzingen die gegeven worden, zelden een concreet en inhoudelijk goed antwoord op de vraag. Er zijn hier maar een paar mensen die dat wel kunnen. Kijk als ik iets niet weet of geen concreet hulp kan bieden dan geef ik geen antwoord of/en ik geef eerlijk toe en zeg dat ook, dat ik iets niet weet. Eindeloos ergens omheen kletsen heeft geen enkele zijn.

Geef nou eens aan, waar het staat dat externe behuizing: 'Merknaam en type' geschikt is voor die Intel. Helemaal nergens?

Ja, Desperado komt dan nog wel met goeie tips. Overigens heb ik alles al besteld en betaald. Ik weet nu inmiddels wel dat die adviezen van fora ook wat betreft de aansluitingen en kabels een slag in de lucht zijn. Immers je kunt een aansluiting van een NVDIA GTX 460 zo opzoeken en dan kun je concreet zien welke aansluitingen erop zitten en dan nog de onjuiste stekker adviseren en verkopen. Een dure HDMI-kabel (König) met ethernet aangeschaft en nog eens een extra verloop, dus totaal onnodig en nog werkt die rotzooi niet. En ik maar betalen!

Laatst gewijzigd door De Hulk : 28 March 2013 om 16:06
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2013, 16:08   #19
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Hulk Bekijk bericht
Immers je kunt een aansluiting van een NVDIA GTX 460 zo opzoeken en dan kun je concreet zien welke aansluitingen erop zitten
Maar dan begrijp ik niet, dat je dat van tevoren zelf niet goed hebt bekeken, maar wel de vraag hier neergelegd hebt.

Weet je Hulk. Je onzekerheid hoef je niet op beantwoorders van de vragen af te reageren. Als je niet tevreden bent zoek je een ander forum. Ze zitten hier ook niet voor hun brood de beanwoorders, maar proberen dus vraagstellers te helpen.

Punt is: Dat ELKE 2.5 SATA ssd in ELKE 2.5 case past met sata 600 of 300 aansluiting.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2013, 16:09   #20
anoniem54435
Guest

Standaard

Als je de Videokaart op de afbeelding hebt ??

Dan zie je 2 DVI aansluitingen en een HDMI aansluiting.

Wat kun je dan nog verkeerd kopen.

Bijlage 17516

Laatst gewijzigd door Desperado : 15 December 2016 om 09:39
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten