Oud 3 December 2012, 14:03   #1
anoniem55090
Guest

Standaard AVG Tune-up 2013

Na een tijdje gebruik te hebben gemaakt van de proefversie, had ik besloten de koop-versie aan te schaffen. Via Computer-Idee besteld en BETAALD ! Kreeg de Produktie-sleutel voor het invoeren, maar ..........NOPPES! De Prod- sleutel werd niet herkend! E-mail verstuurd betreffende dit probleem en als antwoord stond er: Binnen 48 uur krijgt u antwoord. Dit was 27 november en inmiddels zijn we nu al bij 3 december !!!!! Ben ik abusievelijk op een foute wesite terechtgekomen en kan ik naar m'n poen "fluiten" ?????
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2012, 23:17   #2
anoniem42071
Guest

Standaard

Nou eeeh deze site heet "computeridee. nl. In je bericht staat dat je via Computer-idee hebt besteld, dus inderdaad zou het een foute website geweest kunnen zijn.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2012, 00:41   #3
anoniem55090
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Nou eeeh deze site heet "computeridee. nl. In je bericht staat dat je via Computer-idee hebt besteld, dus inderdaad zou het een foute website geweest kunnen zijn.

Niek
Heb het wel via de Website Shop besteld !!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2012, 00:44   #4
anoniem55090
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallia Bekijk bericht
Heb het wel via de Website Shop besteld !!!!!!
Sorry, moet zijn : Software Store !!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2012, 00:49   #5
anoniem42071
Guest

Standaard

De Software Store ken ik niet op de site van Computeridee, maar ik kom vaak niet verder als dit forum.
Of heette de site: Software Store?

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2012, 10:10   #6
anoniem55090
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
De Software Store ken ik niet op de site van Computeridee, maar ik kom vaak niet verder als dit forum.
Of heette de site: Software Store?

Niek
Nou Software Store staat onderaan op de website van Computer Idee en er staat daar weer onder: Software.Computeridee.nl indien je via hun een software-pakket wil bestellen, moet je hier op intoetsen!!! Al mijn e-mails naar ComputerIdee worden echter helemaal niet beantwoord ( wat een geweldige "service " hebben ze toch !!!) Dus ga ik het op de "ouderwetse "manier doen nl. per brief ! Hopelijk dat ik dan wel response krijg !!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2012, 10:38   #7
anoniem13576
Guest

Standaard

wallia,

Neem contact op met AVG support en vermeld daarbij het cleverbridge reference-id dat je in de e-mail ziet.

Software Store zal je niet verder kunnen helpen, ze zijn slechts reseller van de producten en voor service moet je bij de makers van het product zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2012, 11:23   #8
anoniem55090
Guest

Standaard

[QUOTE=ctrlaltdelete;627858]wallia,

Neem contact op met AVG support en vermeld daarbij het cleverbridge reference-id dat je in de e-mail ziet.

Software Store zal je niet verder kunnen helpen, ze zijn slechts reseller van de producten en voor service moet je bij de makers van het product zijn.[/QUOTE OK bedankt.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten