Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 7 December 2007, 13:39   #1
anoniem13937
Guest

Unhappy Firefox en Download Accelerator

Goedemiddag,

Ik heb een probleem met downloaden met Mozilla Firefox (nieuwste versie). Zodra ik voornamelijk zipbestanden (soms ook bij andere bestandtypen) download verschijnt onderstaand scherm. DAP staat al lang niet meer op mijn PC en is zelfs al verwijderd voordat ik FireFox ging gebruiken. Internet Explorer heeft nergens last van, maar in FireFox loop ik constant tegen dit probleem aan, waardoor ik de bestanden niet kan downloaden. Kennelijk zit er nog ergens een verwijzing naar DAP maar ik kan hem niet terugvinden.

Onder | extra --> opties --> tabblad inhoud --> onderdeel bestandstypen --> knop beheren" alle verwijzingen naar DAP al weggehaald en vervangen door "op schijf opslaan" maar dit heeft niet geholpen.

Iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken?

Groetjes Tim.

P.S. De nickname is van echt héél lang geleden toen computer idee nog het oude forum had. Inmiddels ben ik jaren ouder maar ik vond het zinloos om me opnieuw te registeren enkel vanwege de kinderlijke nickname.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg dapprobbleem.jpg‎ (8,2 KB, 8x gelezen)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 14:25   #2
anoniem26138
Guest

Standaard

Dit vond ik:
http://www.speedbit.com/faq/#3

"After DAP is uninstalled the MoZilla browser it is still trying to use it for downloads:

Kindly locate the npdap.dll file under the "Plugins" folder of the Mozilla FireFox installation directory in the hard drive (C:\Program Files\Mozilla FireFox\plugins) and delete it. Now the MoZilla FireFox download manager will be used for downloads
"
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 14:54   #3
anoniem13937
Guest

Standaard

Dankje, werkt perfect!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten