Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Randapparatuur

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 January 2017, 15:48   #1
anoniem56794
Guest

Standaard beeldscherm

Als ik klik op een internet foto dan kan ik die goed zien. Is de foto echter een onderdeel van een film dan komt er op de foto aan de rechterkant een groot vierkant. Op zich is dat vervelend, maar nog lastiger is het dat het linker en het rechterdeel van de foto niet even hoog staan. Ik ben al met de computer naar een IT winkel in Vetlanda (Zweden) geweest, maar die wist geen oplossing. Is er iemand die dit wel weet?
Bij voorbaat dank
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2017, 18:58   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

Lijkt mij een probleem van de betreffende website. Probeer eens een andere webbrowser.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2017, 14:12   #3
anoniem56794
Guest

Standaard

Ik heb dat al op vele websites geprobeerd, echter steeds hetzelfde resultaat. Ruud
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2017, 14:58   #4
anoniem26138
Guest

Standaard

Ik zou hier wel graag een afbeelding van willen zien, desnoods als foto met een camera gemaakt (geen flitser gebruiken) omdat je het als probleem van je beeldscherm hebt beschreven.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2017, 12:24   #5
anoniem38560
Guest

Standaard

Dat moet een probleem zijn met een video player want dan staat deze tussen 2 beelden in.
Ik zou eens kijken naar de flashplayer instellingen.

Dappertje
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2017, 15:17   #6
anoniem56794
Guest

Standaard

Ik heb een foto waarop duidelijk is te zien wat ik bedoel. Ik heb echter geen idee hoe ik deze foto naar deze site kan krijgen. Ben ik wellicht te oud voor
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2017, 15:39   #7
anoniem26138
Guest

Standaard

Je hebt dit forum ook bereikt, niets te oud dus

Reintjes uitleg van (o.a.) foto's op het forum plaatsen.
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=42011
(Bij de uitleg voor het plaatsen van afbeeldingen kan het zijn dat je nog voor 'Meer opties' in je forum editor, of voor een andere forum editor moet kiezen bij je Gebruikersinstellingen voor het forum. Kies bij dat laatste dan voor de WYSIWYG editor)

( Hoe te plaatsen, en bij reactie #22 hoe te maken
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=41995 )

Nog een tip:
als het om een grote foto gaat, wel even de resolutie aanpassen (aantal pixels horizontaal en verticaal):
open de foto in Paint, tab 'Start - Formaat wijzigen'. vervolgens 'Pixels' en 'Verhoudingen bewaren' aanvinken.

Vul dan in het vak voor 'Horizontaal' een niet te grote waarde in, zodat als je het als JPG opslaat de bestandsgrootte niet boven 97kB komt, een voorwaarde op het forum. Waarschijnlijk lukt het wel met Horizontaal = 500 pixels.

.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 30 January 2017 om 15:56
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2017, 13:25   #8
anoniem57974
Guest

Standaard

Het probleem is inmiddels verholpen. Ik wil iedereen bedanken voor de tijd en de hulp bij het oplossen.
Ruud
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2017, 13:32   #9
anoniem26138
Guest

Standaard

Mooi.

Enig idee hoe je tot een oplossing kwam ? Daar kunnen anderen met zo'n zelfde probleem misschien iets aan hebben.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten