Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 16 October 2015, 10:26   #1
anoniem56220
Guest

Standaard Automatisch starten van programma werkt niet

Gisteren Domoticz op mijn centrale PC ge´nstalleerd. Werkt goed en ik moest nog even kijken hoe ik een export van de data zou kunnen maken. Daarom moest Domoticz(.exe) draaien als administrator. Prima, in compatibiliteitsinstellingen van de exe ingesteld dat ie dat moet doen voor alle users. Dat leek mij de beste manier.

Herstarten van de machine bleek alle instellingen van Domoticz en data weg te gooien. Vervelend, maar niet onoverkomelijk. Vervelender: Domoticz start niet meer vanzelf op.

Als ik het programma start werkt alles.
Wanneer ik kijk naar "Taakbeheer"-->"Opstarten" zie ik daar netjes "domoticz.exe" tussen staan.
Wanneer ik de suggesties hier gegeven volg zie ik in de map "Opstarten" niets staan (ook niet wat in "Taakbeheer"-->"Opstarten" staat) en komt er in "Taakbeheer"-->"Opstarten" een tweede "domoticz.exe" bij. Die verwijst naar exact dezelfde exe. Ok, dat heb ik al uit kunnen vogelen. Er zijn schijnbaar diverse opstartmapjes. In je eigen profiel en algemeen voor de pc.

En toch start het programma niet op En wanneer ik dan in het start scherm, in de verkenner of waar dan ook het programma zelf start loopt het als een zonnetje!
  Met citaat antwoorden

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten