Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 November 2005, 21:10   #1
DefEndEr
Guest

Standaard Msn wachtwoord kwijt en geheime vraag weet ik niet

Het klinkt misschien raar maar ik ben mijn wachtwoord kwijt van msn en het antwoord van me geheime vraag staat dat het antwoord niet klopt weten jullie een manier zodat ikw eer aan me wachtwoord kan komen met een online tooltje ofzo het is zeg maar om mijn eigen msn te "hacken"

alvast bedankt greetz rico
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2005, 21:22   #2
anoniem13255
Guest

Standaard

Tja, lijkt me niet. Want jij kunt ook iemand zijn die kwaad wil...

Neem contact op met MSN, en overleg met hen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2005, 14:52   #3
anoniem13187
Guest

Standaard

Het is inderdaat heel raar en bijna onbegrijpelijk ,dat je je wachtwoord kwijt bent ,en ook geen antwoord op je zelfs verzonnen vraag weet.
Weet je wel zeker dat je je eigen msn account in wilt en niet stiekem een ander wilt gaan klooien.???
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2005, 15:05   #4
anoniem17010
Guest

Standaard Re: Msn wachtwoord kwijt en geheime vraag weet ik niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DefEndEr
Het klinkt misschien raar maar ik ben mijn wachtwoord kwijt van msn en het antwoord van me geheime vraag staat dat het antwoord niet klopt weten jullie een manier zodat ikw eer aan me wachtwoord kan komen met een online tooltje ofzo het is zeg maar om mijn eigen msn te "hacken"
hi zit met hetzelfde probleem,ben jij al te weten gekomen hoe je je wachtwoord kan terugvinden?als ik iets vind laat ik het weten ok alvast bedankt dehulk
alvast bedankt greetz rico
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2005, 16:58   #5
anoniem13183
Guest

Standaard

als je je password ergens hebt opgeslagen, bijvoorbeeld zodat je messenger zich automatich aanmeld of dat je op hotmail.com automatich inlogt, dan zij er wel tooltjes voor. En anders even contact op nemen met MSN
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2005, 23:35   #6
anoniem13937
Guest

Standaard

Het kan gebeuren dat een ander ("vriend"/klasgenoot/etc.) jouw wachtwoord meeleest en vervolgens inlogt om alle gegevens te wijzigen. Dit is je eigen fout.

Het enige dat je kunt doen is 60 dagen wachten. Na 30 dagen vervalt namelijk je account en na 60 dagen wordt hij als het goed is vrijgegeven. Het is niet anders vrees ik...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2005, 10:27   #7
anoniem17010
Guest

Standaard

hoi petertjevanes,
tis inderdaad zo wachtwoord is opgeslagen in computer dus zou ik mijne paswoord toch kunnen terugvinden hé weet jij langs waar ,alvast bedankt
de hulk
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2005, 10:59   #8
anoniem17002
Guest

Standaard

je hebt wel een programma om je passwoord terug te vinden maar dat werkt alleen op de pc waar je je op msn aanmeld

= telkens je je aanmeld op msn wordt er een bestandje in het register opgeslagen en dit bestandje kan je achterhalen met dat programma

probeer maar in google, msn password retriever
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2005, 16:57   #9
anoniem17010
Guest

Standaard msn password retriever

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxdata
je hebt wel een programma om je passwoord terug te vinden maar dat werkt alleen op de pc waar je je op msn aanmeld

= telkens je je aanmeld op msn wordt er een bestandje in het register opgeslagen en dit bestandje kan je achterhalen met dat programma

probeer maar in google, msn password retriever
hoi heb gekeken via google voor msn password retriever en het zijn allemaal tekens zou je mij kunnen uitleggen wat ik precies moet doen daarmee heb nog nie zoveel ervaring daarmee alvast bedankt groetjes de hulk
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2005, 22:07   #10
anoniem15025
Guest

Standaard

Je kan ook ff googlen voor Mspass of Messenpass. Dit progje moet je installeren, openen, en je wachtwoord staat er gelijk, dus makkelijker kan eigenlijk niet, haha Succes Ermee!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten