Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 February 2008, 21:07   #1
Brammetje50

Standaard Service Pack 3

Hallo

Ik heb begrepen dat Windows een nieuw servicepack, SP 3, voor Win XP gaat uitbrengen of al heeft uitgebracht.
Nu heeft ons lijfblad in het verleden een cd rom van SP 2 meegeleverd, nu is mijn vraag: krijgen we nu ook de mogelijkheid?

Groet Gerard

Laatst gewijzigd door Brammetje50 : 13 February 2008 om 12:17 Reden: Titel aangepast
Brammetje50 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2008, 17:37   #2
dutch-online
Guest

Standaard

meestal kun je dat ook gratis bij Microsoft krijgen die CD of DVD van service pack 3 als hij komt,

ik denk dat het eerst voor Vista beschikbaar is via Microsoft Update en het zal wel Maart worden.

ook kun je dit soort items downloaden bij Microsoft en zelf op cd zetten .[ Simpel ]
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2008, 07:51   #3
Redactie - Annemarie

Standaard

Dag Brammetje,

Heb je vraag doorgespeeld aan onze hoofdredacteur. Op dit moment is nog niets bekend over een eventuele cd-rom bij het blad.
Redactie - Annemarie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2008, 09:04   #4
couch_potato

Standaard

Waarom niet gewoon downloaden? Of heb je nog een inbelaccount?
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
couch_potato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2008, 09:23   #5
dutch-online
Guest

Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door couch_potato Bekijk bericht
Waarom niet gewoon downloaden? Of heb je nog een inbelaccount?
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en

engelse versie hier

NL versie komt nog
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2008, 10:18   #6
couch_potato

Standaard

De NL versie komt waarschijnlijk pas, als het servicepack definitief is. De gelinkte is een beta versie. Die overigens wel goed werkt, heb hem al geprobeerd.
couch_potato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2008, 10:20   #7
dutch-online
Guest

Standaard

veel mensen hebben geen weet van Engels vandaar mijn commentaar
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2008, 17:13   #8
FooBar

FooBar's schermafbeelding

Standaard

SP3 zal niet eerst voor Vista uitkomen. Voor Vista moeten we eerst eens wachten op SP1, en die is kort geleden weer uitgesteld. SP3 voor XP komt waarschijnlijk eerder.

Overigens zie ik het nut niet echt van een CD bij het blad. Ten tijde van SP2 voor XP, had ik de CD zelf al veel eerder in huis (besteld via Microsoft). Had ik er daarna dus twee.
Veel lezers zullen ook al naar Vista overgestapt zijn. Moet SP1 voor Vista er dan ook bij? Dan eindigt iedere abonnee dus met twee CD's, waarvan 'ie er een kan weggooien. Beetje onnodige milieuvervuiling. Downloaden is gratis, en als je een fysieke CD wilt kun je er eentje bij Microsoft bestellen (hetgeen waarschijnlijk ook weer gratis zal zijn).

Wel verstandig om een artikel in het blad te wijden aan het service pack; waarom men het moet installeren, waar je het kunt downloaden en waar je eventueel een CD kunt bestellen.
FooBar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2008, 17:47   #9
dutch-online
Guest

Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
SP3 zal niet eerst voor Vista uitkomen. Voor Vista moeten we eerst eens wachten op SP1, en die is kort geleden weer uitgesteld. SP3 voor XP komt waarschijnlijk eerder.

Overigens zie ik het nut niet echt van een CD bij het blad. Ten tijde van SP2 voor XP, had ik de CD zelf al veel eerder in huis (besteld via Microsoft). Had ik er daarna dus twee.
Veel lezers zullen ook al naar Vista overgestapt zijn. Moet SP1 voor Vista er dan ook bij? Dan eindigt iedere abonnee dus met twee CD's, waarvan 'ie er een kan weggooien. Beetje onnodige milieuvervuiling. Downloaden is gratis, en als je een fysieke CD wilt kun je er eentje bij Microsoft bestellen (hetgeen waarschijnlijk ook weer gratis zal zijn).

Wel verstandig om een artikel in het blad te wijden aan het service pack; waarom men het moet installeren, waar je het kunt downloaden en waar je eventueel een CD kunt bestellen.
..................................
correctie

natuurlijk bedoel ik voor Vista service pack 1 en dat komt in maart beschikbaar via de Vista update kanalen.

omdat vista op dvd staat weten we nu nog niet of er ook dvd,s beschikbaar komen, dus mischien alleen de dowload via update,
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten