Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 May 2005, 09:37   #381
anoniem13195
Guest

Standaard

Heel raar: ik keek in deze topic en zag de eerste keer de plaatjes niet. Toen klikte ik op "vernieuwen" en toen zag ik de plaatjes ineens wél...... behalve die van Snappie.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 10:16   #382
anoniem13334
Guest

Standaard

Goede morgen allemaal.
Nou ja: goede kan ik voor mij wel weglaten. Want raad eens? Ik heb afgelopen nacht weer ongewenst bezoek gehad.
Kom aanrijden tegen 7 uur en zie dat de klink (die lamme) niet meer recht zit maar naar beneden hangt. Hartje gelijk in overdrive, en ja hoor: men heeft gepoogd de deur met een schroevendraaier open te breken. Toen eerst maar een rondje rondom het gebouw. Achter zag ik dat men een trap tegen de muur had gezet en via een klapraam, na het mollen van de uitzetters, naar binnen is gegaan en via een opengezet raam weer is vertrokken. Bij de buren (een jongerencentrum) stonden de vluchtdeuren van de zaal wagenwijd open. Toen, schoorvoetend, maar naar binnen: alle bureau's doorzocht, van de kassa (was open) de la verwijderd en de voorraadkast (drankjes) opengebroken. Maar voorlopig mis ik niets, gelukkig....
Bij de buren bleek de kast met CD's opengebroken, maar daar was niets uitgehaald. De deur van de jeugdafdeling was ook opengebroken, maar behalve braakschade was daar niets weg. Echter, de deur van de drankopslag bleek eveneens opengebroken en daarin staat een kluis. Inderdaad: opengebroken en men mist plusminus € 600. Deze keer ging het de he(e)r(en) duidelijk puur om het geld.
Ondanks de stress ben ik toch opgelucht, want je ziet: ik kan nog het internet op!! Mijn ouwe trouwe PC-tje stond, en staat, er gelukkig nog.
De score tot vandaag: 3 inbraken en 3 pogingen in twee-en-eenhalfjaar.
Zoals ik al zei in het begin:
een goede morgen(? voor mij dan).
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 11:38   #383
anoniem13305
Guest

Standaard

Balen zeg navy, je bent er nog redelijk goed vanaf gekomen geloof ik, wat is je schade?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 11:45   #384
anoniem13425
Guest

Standaard

Emotionele schade is ook schade. Navy kan volgens mij wel wat hebben en is nuchter...maar hier zou iedereen toch de kriebels van krijgen en laaiend worden. Je moet gewoon van iemand anders z'n spullen afblijven .... Klaar! Navy
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 11:56   #385
anoniem13184
Guest

Standaard

Sterkte Navy.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 17:02   #386
anoniem13182
Guest

Standaard

He gadver Navy, toch niet weer Dat is echt balen man!
#$%^&*#$%@^&*#$@%&** hufters

Ben blij voor je dat dit keer in elk geval je pc er nog staat...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 18:14   #387
anoniem13390
Guest

Standaard

Sterkte Navy
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 23:56   #388
anoniem13195
Guest

Standaard

Jaiks....
Triest hoor.....
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2005, 01:21   #389
anoniem13337
Guest

Standaard

Ik vloek (binnensmonds mág best) even mee. Zegt de lokale Hermandad iets over banden-, voet- of vinger-sporen.. óf heeft die het te druk met de aanpak van opgevoerde brommers of wildplassers... 'Eigenrechting' "mag niet"... maar als ik de figu(u)r(en) in kwestie te pakken kreeg...! (ik heb ook met dat bijltje gehakt -en 't zelf opgelost- ). Peter, sterkte, geduld en voorál (is jou wel toevertrouwd) zelfbeheersing !
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2005, 01:33   #390
anoniem13390
Guest

Standaard

@ pappaharry,
Citaat:
ik heb ook met dat bijltje gehakt -en 't zelf opgelost
Ging dat ongeveer zo:

We'll make you an
offer you can't refuse!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg godfather_377.jpg‎ (18,3 KB, 883x gelezen)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten