Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 29 August 2015, 19:49   #1
anoniem17266
Guest

Standaard Recovery-mappen en cardreader

Sinds ik Windows 10 heb geïnstalleerd, zie ik in de Verkenner verschillende mappen staan met de naam Recovery. Ze hebben allemaal dezelfde inhoud en zijn dus even groot (7,38 van 24,9 Gb gebruikt).
Kan iemand vertellen waar deze voor dienen en of ik ze onzichtbaar kan maken? (ze zijn namelijk niet te verwijderen)
Verder, als ik via de cardreader een MicroCard in de laptop stop, werd voorheen (Windows 7) de map met inhoud van deze card geopend in de Verkenner. Nu gebeurt er echter helemaal niets. Is dit op te lossen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg recovery.jpg‎ (88,0 KB, 5x gelezen)
  Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2015, 20:21   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

Wat betreft de cardreader is het denk ik een gevalletje van ontbrekende driver. Download de driver van de website van de fabrikant van de laptop.

Al die schijven in verkenner zou ik wel eens willen zien in Schijfbeheer (rechtsklik op startmenu, dan kies Schijfbeheer). Het lijkt erop dat 8 keer naar dezelfde recoverypartitie (van Windows 7) wordt verwezen.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2015, 20:30   #3
anoniem17266
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Wat betreft de cardreader is het denk ik een gevalletje van ontbrekende driver. Download de driver van de website van de fabrikant van de laptop.

Al die schijven in verkenner zou ik wel eens willen zien in Schijfbeheer (rechtsklik op startmenu, dan kies Schijfbeheer). Het lijkt erop dat 8 keer naar dezelfde recoverypartitie (van Windows 7) wordt verwezen.
Om schijfbeheer ziet het er al wat meer gestructureerd uit...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg schijfbeheer.jpg‎ (90,3 KB, 8x gelezen)
  Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2015, 21:20   #4
anoniem14945
Guest

Standaard

Ja, dat ziet er uit zoals het er uit zou moeten zien. Hoewel er twee herstelpartities zijn, maar dat hoeft niets te betekenen.
Helaas is het me verder nu ook een beetje een raadsel waarom dit is. Hopelijk weet iemand anders nog wat.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2015, 22:31   #5
anoniem42071
Guest

Standaard

Geef in schijfbeheer de cardreader eens een schijfletter, door er met rechts op te klikken. Laat hem daarna controleren door Windows.
Kijken of dat werkt.

Niek
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten