Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 20 June 2017, 11:14   #21
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Daarna zou ik nog even iets willen weten over de map er boven:

klik in diezelfde Verkenner één maal op je adresbalk zodat het pad geselecteerd staat. Wis dat met de Delete toets zodat het leeg is.
Type nu twee punten ( .. ) en druk op Enter. Je staat nu één level hoger.
Wat staat er in die map ?

Vergat ik: zet wel even je Verkenner zo dat Verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn. ( 'Extra - Mapopties - Weergave' )

NIETS uit die map verwijderen.
.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 20 June 2017 om 12:13
erikdenhouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2017, 13:04   #22
pieter204

Standaard

shell:cd burning gedaan gaat open krijg te lezen map is leeg
pieter204 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2017, 09:35   #23
pieter204

Standaard

vandaag opgestart en daar komt niets meer onder , wat de oorzaak er van is kan ik niet zeggen maar het is weg nu ?
pieter204 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2017, 11:09   #24
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Dat is een vraag aan mij ? Jij zal zelf het antwoord gaan zien, ik weet het niet

Wat ik je kan aanraden, gezien vanuit Windows 7 (ik heb geen 8.1):
als je in die burn map kijkt (Verborgen bestanden en mappen moeten zichtbaar staan):

%userprofile%\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn
(of je bereikt diezelfde map via die opdracht 'shell:cd burning', en daarna één level hoger gaan)

dan zie je daarin zeer waarschijnlijk 2 of meerdere mappen met dezelfde naam 'Tijdelijke map voor branden'.
Die horen daar te staan, en daar moet je niets aan veranderen. Maar als je in die afzonderlijke mappen kijkt, dan staat er een desktop.ini in, die moet blijven staan. Staat er eventueel een bestand in wat je eerder gebrand hebt, dan mag je die zover ik weet gewoon verwijderen.

Ik lees berichten dat zo'n bestand dan wel eens niet verwijderd wil worden, en dat dan die meldingen bij opstart komen.
Als dat zo is dan horen we dat wel. Je kan dan proberen te verwijderen via de herstelconsole, of de opdrachtprompt in Veilige Modus.

Tips:
Lees de onderste alinea van bericht #16; wees geduldig met deze brandfunctie. Kijk bij uitwerpen van disk ook of deze echt klaar is.
Als je de melding weer ziet, ga dan eerst naar 'Computer', rechtsklik de brander, en kijk of er een optie tussen staat om de tijdelijke bestanden te verwijderen.

Als dat steeds geen oplossing is dan probeer je een ander brandprogramma om data op te slaan, b.v. CDBurnerXP . Het heeft geen drag & drop direct op de brander, maar het heeft een venster wat als cache werkt, en waar je bestanden in laat vallen. Nadat je tevreden met je samenstelling bent kan je kiezen voor branden. Er zit ook een functie bij dat na branden verifieert of alles goed gebrand is, extra controle dus.
Wel wat ingewikkelder, maar meer mogelijkheden. En geen overbodige meldingen bij opstarten. Je wordt na gebruik wel gevraagd of je de compilatie wilt opslaan om later mee verder te gaan.
.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 21 June 2017 om 11:15
erikdenhouter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten