Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 June 2017, 11:18   #71
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burgkop Bekijk bericht
Erik, ik zou haast willen vragen of je er niet doodmoe van wordt, van al dat geschrijf, ook nog zo mooi uitgebreid.
Beetje moe wel, maar tevreden dat ik het op een rijtje kreeg. Als je eens wist hoe vaak tijdens het typen ik vensters wéér door elkaar haalde
Citaat:
Even later kijk ik bij Deze Computer, staat het daar weer op Details.(of wat anders dan lijst)
Computer (Deze Computer heb ik niet bij W7) is zo'n map die geen tab Aanpassen bij zijn Eigenschappen heeft, en als ik die instel op mijn voorkeur blijft dat zelfstandig staan.
Citaat:
Kijk ik weer bij andere mappen bij Div. bestanden, dan is het vakje weer leeg bij Deze sjabloon op alle onderliggende mappen toepassen.

Dat klopt dan toch niet zou je denken, dan lijkt het dat je het bij elke map moet doen.
Zo ziet het er bij mij ook uit, zo zou je halverwege een structuur (een paar levels diep) wel gewoon kunnen instellen dat die map (en mappen er onder) weer een ander sjabloon krijgt.
Maar ik ben het wel met je eens, voor de duidelijkheid zou je daar een vinkje verwachten. Het zal wel zijn omdat je zo'n diepere map ook als enige anders kan instellen, en dan moet dat vinkje wegblijven om diepere levels met rust te laten.
.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 14 June 2017 om 11:24
erikdenhouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2017, 21:44   #72
burgkop

burgkop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Je hebt nu alleen het geluid aan gezet

Als je de onboard video wilt gebruiken moet je de Primary Graphics Adapter instelling wijzigen. Maar in dit geval voor het warmteprobleem moet de hele kaart er toch uit en kun je de instelling net zo goed laten staan.
Ik snapte al niets van die audio tekst.
Kom liever niet in Bios als het niet nodig is.
Maar is het dan die daarboven zit : Internal Graphics Mode?
Oud 14 June 2017, 21:51   #73
Niekie30

Niekie30's schermafbeelding

Standaard

Nee het is de Primary Graphics Adapter die op disable zou moeten.
Maar nogmaals, als je de kaart eruit haalt gaat het beeld vanzelf naar de vga/hdmi uitgang van het moederbord.

Niek
Oud 14 June 2017, 22:00   #74
burgkop

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Beetje moe wel, maar tevreden dat ik het op een rijtje kreeg. Als je eens wist hoe vaak tijdens het typen ik vensters wéér door elkaar haalde

Computer (Deze Computer heb ik niet bij W7) is zo'n map die geen tab Aanpassen bij zijn Eigenschappen heeft, en als ik die instel op mijn voorkeur blijft dat zelfstandig staan.

Zo ziet het er bij mij ook uit, zo zou je halverwege een structuur (een paar levels diep) wel gewoon kunnen instellen dat die map (en mappen er onder) weer een ander sjabloon krijgt.
Maar ik ben het wel met je eens, voor de duidelijkheid zou je daar een vinkje verwachten. Het zal wel zijn omdat je zo'n diepere map ook als enige anders kan instellen, en dan moet dat vinkje wegblijven om diepere levels met rust te laten.
.
Ik zit stiekem toch weer naar een betere kast te zoeken, maar zijn er niet zoveel die ik kwijt kan. Met ook waai aan de voorkant.
Maar met die zwarte kasten moet ik altijd een lampje erop zetten, kast staat al donker, zie je niets.
Heb het nog eens nagemeten wat ik kwijt kan, H max. 46.5 en Diep 45 cm. Breedte max 25 cm.

Het logische zou zijn dat air vanaf voorkant kast naar binnen blaast, dat is koelste plek.
Aan achterkant naar buiten.

Ben er niet uit of moderner MB nut heeft, ja betere videokaart op bord. Heb laatste borden altijd van Asrock
Huidige geheugen misschien op koelere plek
Maar weer een dure processor!! Kweetnie.

Moet niet zo'n benauwde boel worden in de kast, ik kijk nu ook naar makkelijk bereikbare stof filters
Oud 14 June 2017, 22:08   #75
burgkop

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Nee het is de Primary Graphics Adapter die op disable zou moeten.
Maar nogmaals, als je de kaart eruit haalt gaat het beeld vanzelf naar de vga/hdmi uitgang van het moederbord.

Niek
Huidige nieuwe borden hebben denk ik al dezelfde videokaart op MB als ik nu als pci heb.
Mijn resolutie staat altijd op 1680, kleiner voor mij slecht te zien.
Heb nog een nieuwe kaart in doos liggen bedenk ik net, zat ergens bij, maar ook alweer oud, dus minder dan huidige.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten