Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 18 June 2016, 10:04   #11
anoniem27570
Guest

Standaard

http://www.tabletguide.nl/tablet-tip...dows-8-tablet/
Is voor W8 maar zal niet anders zijn voor W10.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2016, 11:15   #12
anoniem14396
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aladin Bekijk bericht
Ja had ook begrepen dat die komende grote upgrade anders om gaat met de opslag en niet ineens 4 gig ofzo.
Maar is 13 gig niet veel voor een kale windows?
En die verwijderde office apps (wie wil daar nu mee werken op zo'n dingetje) begrijp ik ook niet dat die geen ruimte creëerden.
En tis alleen voor dat ene doel dat ik zoiets met windows er op kocht want als je er niets aan hebt is 20 euro nog duur
Android werkt toch een pak beter op een tablet zeg. Zonder muis krijg je in het begin zelfs geen toetsenbord op je scherm hahaha nou dat is handig om de wifi in te stellen in begin al net als aanmelden.
Ik heb een lenovo 2in1, 10 inch 2 GB ram, 32 GB opslag, Windows 10 . (http://www.mediamarkt.nl/nl/product/...--1416989.html) En ik ben er zeer blij mee.

Het gaat niet supersnel,maar soepel genoeg. Maar als je andere PC een i5-6500, 16 GB Ram, en meerdere SSD's bevat, is iets als snel traag. Maar dit voelt echt niet traag aan. Word 2016 start op binnen twee seconden.
En met een accuduur van 8 uur, en een gewicht van minder dan een kilo, is het makkelijk meenemen. Ik heb er een extra 32 GB SD kaartje erin gedaan waar o.a. muziek op staat. 1080P films (10/15 GB groot) speelt hij zonder haperen af.

Toetsenbord en touchpad werken gewoon. Ik heb er een Logitech M560 muis, met een unifying receiver in het toetsenbord, en dat werkt gewoon.

Ik geef toe, 32 GB is niet veel, en 16 is gewoon te weinig. Maar het is geen machine om zwaar op te gaan photoshoppen. Maar voor wat surfen, e-mail en tekstverwerken, en een filmpje afspelen voldoet het prima.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2016, 17:44   #13
anoniem13227
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk bericht
Iets meer centjes besteden ,er zijn Tablets met afneembaar toetsenbord .
Heb al een 10" tablet met android die prima werkt en het 7voudige kostte. Dit dingetje kwam langs voor weinig geld en dacht misschien handig om in de vakantie ook nog met Basecamp wat te kunnen doen. Kaarten inmiddels met een hulpprogje op de sd kaart kunnen installeren (zodat ze gezien worden door Basecamp)
Buiten dat zou ik niets met windows willen hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2016, 17:46   #14
anoniem13227
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange Pier Bekijk bericht
http://www.tabletguide.nl/tablet-tip...dows-8-tablet/
Is voor W8 maar zal niet anders zijn voor W10.
Bedankt. Hier ga ik eens mee aan de slag.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten