Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 17 May 2013, 07:45   #21
stroke33

stroke33's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk bericht
Hoi

Ik ben nog geen problemen tegen gekomen ,updates komen ook gisteren en vandaag gewoon keurig binnen. ook installeren voor zover aan de orde gaat prima.

off topic
wactwoordsleutel het is nu bijna goed ?? maar nog niet helemaal.
Bedankt voor de les Desperado, wel vreemd overigens dat spellingcorrectie wel de ei verbeterde in eu en niet de ct in cht.

Overigens, de updates van Windows 8 na een keurige installatie (met het registratienummer van het kaartje) op een nieuwe SSD van 256 Gb kwamen niet binnen, ik kreeg wel steeds de melding dat het om een ongeregistreerde versie van Windows 8 ging en dat ik moest activeren, wat automatisch niet ging en dus per telefoon bij Microsoft moest gebeuren.
Na die telefonische activatie kwamen direct alle updates binnen.

Laatst gewijzigd door stroke33 : 17 May 2013 om 12:38
stroke33 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2013, 16:51   #22
kwirinus

Standaard

aangezien ik deze topic ben begonnen vind ik ook dat ik mijn ervaringen sinds de 1e posting ff moet vertellen:

ik HAD al ervaring met windows 8 beta, en vanaf dag 1 beviel die me al een stuk beter dan w7. inmiddels bij alternate w8 gekocht en keurig op de C:\ geïnstalleerd, waar voorheen dus w7 stond. hij was al online (wifi) nog voor ik goed en wel doorhad dat-ie klaar was met zich installeren!

daarna de windows.old map verwijderd, was geloof ik meer dan 20 gieg, toen de classic shell erop, dreammail, xnview, ccleaner, gadwin printscreen, paar spelletjes, en nog het een en ander, en ik ben sinds 2002 (w-xp) niet meer zo gelukkig geweest met microsoft/windows! alles werkt feilloos, en vooral pijl-snel, dus laat je niet weerhouden door allerlei azijnpissers hier en elders hoor! (grapje). windows 8 is the best EVER!

ik heb nog één vraagje: ik maak graag systeem images, en heb daar een paar programma's voor, zoals acronis en paragon. iemand hier met ervaring i.c.m. windows 8? dank.
kwirinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2013, 17:36   #23
stroke33

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwirinus Bekijk bericht
the best EVER!
Zo is het maar net, (om maar niet tot de azijnpissers te behoren)
Citaat:
ik heb nog één vraagje: ik maak graag systeem images, en heb daar een paar programma's voor, zoals acronis en paragon. iemand hier met ervaring i.c.m. windows 8? dank.
Ik denk dat je de programma's maar gewoon moet installeren, wat onder Windows 7 werkte werkt hooglijk ook op Windows 8.
Oud 18 May 2013, 23:42   #24
Niekie30

Niekie30's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwirinus Bekijk bericht
windows 8 is the best EVER!
Iedereen mag er van vinden wat hij/zij wil.
De cijfers geven aan, dat het nog veel slechter verkoopt dan Windows Vista destijds.

http://www.nu.nl/gadgets/3015368/ver...romebooks.html

http://www.automatiseringgids.nl/nie...zkij-windows-8

http://www.theregister.co.uk/2013/05...indows8_sales/

Microsoft besodemieterd de boel ook nog, door de zogenaamde verkoop cijfers te verdubbelen.

Niek
Niekie30 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2013, 06:23   #25
stroke33

Standaard

Als Windows zegt dat er 100 milj exemplaren van Windows 8 zijn verkocht en het zijn er in werkelijkheid maar 50 milj dan liegen ze alleen in hun eigen portemonnee.
Alleen Microsoft weet hoeveel exemplaren er zijn verkocht, voor anderen is het maar gissen, dit geld overigens voor alle bedrijven die dingen verkopen.

Een feit is wel dat Bill Gates ondanks het vermogen dat hij weggeeft (om wat voor belastingtechnische reden dan ook) sinds kort de rijkste man ter wereld is.

Een ander feit is dat het merendeel van de computers op de wereld met een Windows besturingssysteem draait.

Het kan ook goed zijn dat Microsoft 100 milj exemplaren heeft uitgeleverd vanuit Redmond, dit wil dan nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk 100 milj computers draaien met Windows 8.

Overigens is het verschil tussen Windows 7 en Windows 8 niet zo groot (ondanks enkel toevoegingen in Windows 8(pdf reader enz)), de één heeft een startknop en de ander een startscherm (welke eigenlijk gewoon scherm vullende startknop is ).
Oud 19 May 2013, 06:52   #26
Niekie30

Niekie30's schermafbeelding

Standaard

http://uvenium.nl/windows-8-verkoopt...ter-dan-vista/
Niek
Niekie30 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2013, 06:56   #27
reintje

reintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Er is weer iemand aan het berichten verwijderen.. Wordt er niet duidelijker op zo Dutch on line....

Niek
Kijk, dit moet je gewoon doen met alle berichten die je van die persoon tegenkomt - of je nu wel of niet erop wilt reageren-, dan is het probleem van de baan. De Mods kunnen er nl niks tegen ondernemen.
reintje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten