Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 3 March 2011, 04:22   #1
anoniem13863
Guest

Standaard Ik zoek me rot naar.....

Je kent het wel, je hebt een bepaald deuntje in je hoofd of een stukkie tekst en je denkt verrek van wie is dat nou eigenlijk.

En dan ga je zoeken, maar Youtube en Google zijn hele goede vinders maar een stukkie tekst of deuntje word lastig. Nu weet ik er zijn sites waar je die deuntjes kan in fluiten en dan komt het nummer vast wel naar voren. Das ook helemaal het probleem niet.

Ik zoek me rot naar het volgende......

Er is een liedje, het zou de titel song zijn van een Belgische film Dennis van Rita in het Engels is deze film vertaald naar Love belongs to everyone.

Het nummer word gezongen door Helmut Lotti. Ja sorry ben ook geen fan van hem, maar het nummer is prachtig.

Ik heb elke cd die ik kon vinden van hem opgezocht in Bol.com maar geen enkele cd komt dit nummer voor.

Dus doe ik een gooi hier op het forum. Ongetwijfeld dat iemand dit als mp3 in de digitale kast heeft staan. En deze dan natuurlijk wil delen met mij.

De song zal gebruikt worden voor een memorial clip die ik voor mijn overleden vrouw maak. Dus het heeft nogal een emotionele waarde
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2011, 11:31   #2
anoniem22217
Guest

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=u_8ueldvgM4
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2011, 11:35   #3
anoniem18382
Guest

Standaard

http://www.go2album.com/showAlbum/383903
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2011, 12:16   #4
anoniem13863
Guest

Standaard

Stroke33 bedankt vor je hulp, helaas is de de trailer en zit er geklets doorheen

compubas Top !! hierkan ik mee uit de voeten bedankt
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten