Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Verschil van mening vanuit threads

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 6 July 2010, 14:00   #1
anoniem28644
Guest

Standaard Naam 'Computer Josti' toegestaan Ja/ Nee

Dag Forumgenoten,

Omdat ik in de Thread 'Meldingen aan Modje' hier verder geen aandacht meer aan wilt besteden; maar wel graag de discussie wil voeren en jullie mening hierover wil hebben start ik deze Thread.

Mijn mening: De gebruikersnaam 'Computer Josti' vind ik ongepast en zal niet moeten worden toegestaan.

Hieronder zal ik uitleggen waarom:
Door de naam 'Computer Josti' te gebruiken snapt iedereen wel wat er mee wordt bedoeld. Maar tevens wordt waar de naam van af stamt, de Jostiband, op de hak genomen. Ik vind dat je deze band, waar ik overigens totaal geen fan van ben, in haar waarden gelaten moet worden en er niet op deze manier mee gespot moet worden.

Ik heb hier in de Thread 'Melden aan Modje' al enige discussie over gehad, dat zal ik hieronder citeren:

Gsedb:
Citaat:
Beledigend?
Animal:
Citaat:
Ooh ,dus jij voelt je daar door beledigd ?
Gsedb:
Citaat:
Haha, je moest eens weten!

Nee, ik vind dat je niet met dat soort mensen moet spotten. Ik hoop dat de Mod het hier mee eens is. Als je dit soort namen gaat toestaan waar ligt dan de grens?
Animal, maar verwijderd het bericht gelijk weer:
Citaat:
Jostie is gewoon een naam !
Gsedb:
Citaat:
Ik zie dat je deze post alweer hebt verwijderd.
Je ziet zelf dus ook wel in dat het niet geheel klopt.
tjoekse:
Citaat:
mensen willen soms zo correct zijn , bij het zeurderige af .
Modje:
Citaat:
Ehm.....'dat soort mensen'? Ik dacht dat we maar 1 soort mens hadden

Ik heb geen idee wat hij/zij met de naam wil aangeven jij wel? Geen idee of het beledigend bedoeld is, kunnen we wel naar gissen maar ik denk maar zo dat we niet onze hele leven bezig moeten zijn met het gissen naar andermans bedoeling. Leven en laten leven. Of anders verduidelijking vragen.
Anders kunnen we ook 'Computer analfabeet' niet meer gebruiken in onze woordenschat, etc.
Gsedb:
Citaat:
Door die naam te gebruiken spot hij met de leden van de Josti band; de minder valide mensen van onze samenleving.

Als je dit gaat toestaan, waar ligt de grens dan?

Misschien zeikerig, maar ik vind dat het te makkelijk wordt weggewuifd.
Modje:
Citaat:
Ik zal niet zo snel iemand 'zeikerig' noemen, ik kan zelf namelijk ook heel goed zeikerig doen Want ik vind dat jij zelf nu helemaal aan mijn opmerking: 'dat soort mensen,etc' voorbij gaat. Dat kan ook heel beledigend over komen hoor, om over 'dat soort mensen' te spreken.

Ik vind zelf niet dat ik het heel makkelijk weg wuif, ik heb uitleg erbij gegeven.
Ben ik nou de enige die vind dat je met de naam 'Computer Josti' spot met de minder valide? En dat het dus niet toegestaan moet worden op dit forum?

Oud 6 July 2010, 14:56   #2
anoniem18126
Guest

Standaard

Modje heeft besloten, dus vind ik deze discussie onzinnig!
En zover ik weet heeft de betreffende persoon misschien wel het 'Down Syndroom'

Oud 6 July 2010, 15:01   #3
anoniem32519
Guest

Standaard

Persoonlijk lijkt dit me niet erg. Het is een naam, die volgens mij, verwijst naar computers en een gewone naam. Maar, ik heb geen weet van de andere betekenis v/d naam.

Maar, mag gewoon 'Jostie' dan ook niet? Ik snap uw standpunt wel, maar het lijkt mij het verstandigste om de naam niet te gebruiken, of (de user in kwestie?) voor een andere naam te laten kiezen.

Als hier mensen door geraakt zijn, lach het dan niet altijd weg, doe er iets aan.
Is het een moeite om een discussie, bijna ruzie te starten?

Modje moet beslissen. Wij niet.
Modje probeert voor iedereen iets te doen, helemaal tevreden kan je nooit zijn.

Laatst gewijzigd door Swisi : 6 July 2010 om 15:11

Oud 6 July 2010, 15:30   #4
anoniem28644
Guest

Standaard

Ruzie starten? Nee. Het is helemaal niet nodig om hier ruzie over te maken.

Ik zou alleen graag aan de kaak willen stellen dat er een duidelijke grens getrokken moet worden tussen namen die wel en niet mogen. Als je hierin een grijs gebied laat ontstaan, en dat gebeurt in mijn ogen met deze naam, dan wordt de grens steeds onduidelijker en is het aan Modje om te beslissen of het wel en niet meer mag.

Persoonlijk doet het mij niet dit soort namen, maar ik vind dat je enigszins respect moet hebben voor de minder valide. Dat laat je niet zien door dit soort namen toe te laten staan.

Oud 6 July 2010, 16:25   #5
anoniem26536
Guest

Standaard

Je blijkt je in het algemeen nogal te storen aan nicknames van anderen .
Anderen zouden ook hun twijfels kunnen hebben bij Gsedb.
Verveel je je écht zo, of heb je niets beters te doen ?

Belangrijker lijkt het mij , dat je jouw computerkennis met ons deelt.

Laatst gewijzigd door ricky1 : 6 July 2010 om 16:33

Oud 6 July 2010, 16:35   #6
anoniem13187
Guest

Standaard

Ik vind dit veel grotere onzin.
"Gsedb besteedt zijn uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens die in de posts verwerkt worden. Onjuistheden en onvolledigheden in de getoonde gegevens kunnen echter voorkomen. Copyright ©2008-2010 "

Als je jostie eens in zouw typen in google ,dan kom je er achter dat jostie zelfs een gewone naam kan zijn !

Van jouw mocht zeker het liedje "willempie" van Andre van Duin ook niet .
En Adje is zeker ook al een belediging.

Ga (vakantie) werken ,in plaats van hier te zeuren.

http://www.nationalebedrijvengids.nl...78/Jostie-Klus

http://josties1.hyves.nl/

http://pihtuguatemala.blogspot.com/ (Geplaatst door Josti Gadeyne )

Laatst gewijzigd door Animal : 6 July 2010 om 16:54

Oud 6 July 2010, 16:51   #7
anoniem13802
Guest

Standaard

er struinen er hier meer rond .
whatsaname.JPG

Oud 6 July 2010, 16:51   #8
anoniem28644
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Ik vind dit veel grotere onzin.
"Gsedb besteedt zijn uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens die in de posts verwerkt worden. Onjuistheden en onvolledigheden in de getoonde gegevens kunnen echter voorkomen. Copyright ©2008-2010 "
Maar ik spot hiermee niet met minder valide.

Citaat:
Van jouw mocht zeker het liedje "willempie" van Andre van Duin ook niet .
En Adje is zeker ook al een belediging.
Zoals ik al in mijn openingspost heb gezet: Ik heb er op zich geen problemen mee.

Citaat:
Ga (vakantie) werken ,in plaats van hier te zeuren.
Weet je van investeren is?

Laatst gewijzigd door Gsedb : 6 July 2010 om 19:02

Oud 6 July 2010, 17:56   #9
anoniem13187
Guest

Standaard

Citaat:
Lees: Josti
Nee hij heet "Jostie"

Oud 6 July 2010, 18:58   #10
anoniem35068
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gsedb Bekijk bericht
Zoals ik al in mijn openingspost heb gezet: Ik heb er op zich geen problemen mee.
Maar als je geen gelijk krijgt in het forumgedeelte 'Mededelingen aan Modje' vind je het toch nodig om er hier nog eens over te beginnen. Als je ergens geen problemen mee hebt is het genoeg om het te melden en dan aan anderen over te laten wat ze er mee doen. Wanneer dat dan niet de reactie oplevert die jij wenst en je er een nieuw topic voor start maak je mij niet wijs dat je er echt niet mee zit.

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten