Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 5 December 2017, 13:06   #1
anoniem13396
Guest

Standaard Plakbriefjes (Stickys)

Een aantal jaren terug heb ik gebruik gemaakt van digitale plakbriefjes die je kon verkleinen tot plus/minus 1,5 cm in het vierkant op je beeldscherm. Ik ben al tijden aan het zoeken op internet naar dat programma maar kan het nergens terug vinden, is er iemand die zich dit programmatje herinnerd en misschien nog weet waar dit te vinden is.
B.v.d. voor de medewerking.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2017, 14:29   #2
anoniem14396
Guest

Standaard

Die zijn onderdeel van windows zelf, ze zitten in XP, vista en Windows 7 en Windows tien, waar ze Stickey notes heten. Of bedoel je wat anders?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2017, 15:52   #3
anoniem54435
Guest

Standaard

Type Stickey notes in het zoekvak bij Windows 10.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2017, 17:06   #4
anoniem13396
Guest

Standaard

Ik bedoel inderdaad iets anders, wel sticky notes, alleen kon je ze bewaren op het bureaublad en dan geminimaliseerd tot ongeveer 1,5 vierkante centimeter.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2017, 17:09   #5
anoniem54435
Guest

Standaard

Deze kun je alleen iets smaller maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2017, 17:43   #6
anoniem54435
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lampie Bekijk bericht
Een aantal jaren terug heb ik gebruik gemaakt van digitale plakbriefjes die je kon verkleinen tot plus/minus 1,5 cm in het vierkant op je beeldscherm. Ik ben al tijden aan het zoeken op internet naar dat programma maar kan het nergens terug vinden, is er iemand die zich dit programmatje herinnerd en misschien nog weet waar dit te vinden is.
B.v.d. voor de medewerking.

Post It. zal het geweest zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2017, 20:13   #7
anoniem13396
Guest

Standaard

Ik hoop op meer reacties. Post It. geprobeerd, was het ook niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2017, 12:17   #8
anoniem49196
Guest

Standaard

Misschien 7 Sticky Notes, van Fabio Martin?
Hier wat screenshots van dat programmaatje: http://www.7stickynotes.com/screenshots.php
Lijk dat op wat jij zoekt?

Met 7 Sticky Notes van Fabio Martin is meer mogelijk dan met het standaard Sticky Notes van Windows.
Ik heb, toen ik Windows 7 gebruikte, jarenlang met veel plezier gebruik gemaakt van 7 Sticky Notes. Helaas gaf het bij mij wat problemen met Windows 10. Daarom gebruik ik sinds kort weer de standaard Sticky Notes app van Windows 10.

Edit: in een ander topic van jou las ik dat jij nu Windows 10 gebruikt.
Het programma 7 Sticky Notes is voor het laatst gewijzigd op 8 januari 2013, dus nog vóór Windows 10 bestond:

Download Details:
Version: 1.9 (5.86MB) - January 8th, 2013
Requirements: Windows 2000, XP, Vista, Server, 7, 8, 32bit/64bit

Welk probleem had ik met 7 Sticky Notes onder Windows 10:
Wanneer ik aan het browsen was en even via de knop helemaal rechts onderaan naar het bureaublad ging en dan dubbelklikte op een bestand dat op het bureaublad stond, dan werd dat niet geopend. Het duurde even voor ik achter de oorzaak was: de focus bleek dan te liggen op 7 Sticky Notes. Om die focus van 7 Sticky Notes af te halen, moest ik niet dubbelklikken maar 4 x klikken op het bestand dat ik wilde openen. Of eerst dubbelklikken op een lege plek op het bureaublad. Dat vond ik toch wel erg hinderlijk op den duur. Daarom heb ik 7 Sticky Notes toen verwijderd. Maar misschien heb jij dat probleem niet met 7 Sticky Notes onder Windows 10.

Laatst gewijzigd door porrelaar : 6 December 2017 om 12:33 Reden: lampie gebruikt Windows 10
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2017, 13:41   #9
anoniem13396
Guest

Standaard

Ook dit is het niet, maar ik ben nog steeds zoekende op het net en kwam "A Note" tegen en dit begint er op te lijken. Als ik een sticky heb gemaakt moet hij zo klein mogelijk worden weggezet op het bureaublad.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten