Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Hardware overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 25 June 2014, 13:56   #41
anoniem16239
Guest

Standaard

Je vrienden van Orbit zouden dus deze voor je erin kunnen zetten:

SO DIMM 2048MB/DDR2 667 Kingston CL5 € 37,00

DDR3 gaat niet werken in jouw laptop, want de geheugencontroller in de CPU ondersteunt alleen DDR2.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2014, 18:24   #42
anoniem37718
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Ik heb daar totaal geen last van.

Doe eens een scan met de free Emsisoft Emergency Kit scanner. http://www.emsisoft.nl/nl/software/eek/
Downloaden, laten uitpakken, updaten en een diepe scan.

Verder is er voor nagenoeg elke browser een adblocker (reclame blokker).
https://adblockplus.org

Niek
heb nu met een nieuwe versie van het programma gescand, geen bedreigingen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2014, 13:36   #43
anoniem37718
Guest

Standaard

iemand anders zegt dat geheugen bijplaatsen wel verstandig is bij 1 GB, maar het lijkt hem onwaarschijnlijk dat het ook deze foutcodes op gaat lossen, dus dan ben ik alsnog aan het betalen voor een kapot systeem, ik probeer eerst andere oplossingen, mocht het werken dan kom ik hier op terug, mocht het niet werken dan wil ik deze discussie graag vervolgen over het kopen van een nieuw systeem, daar was het mee begonnen tenslotte.

Een maand lang niets laten horen, terwijl jullie niet weten of ik iets gedaan heb met de adviezen is ook niet alles, dus ik dacht ik laat even iets weten.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2014, 19:08   #44
anoniem54435
Guest

Standaard

Een Feit is dat een laptop met Vista gewoon aan 1 GB geheugen tekort komt om alle taken goed te kunnen verwerken .

Als er meer met de laptop aan de hand ,dan was hij er vermoedelijk al mee gestopt.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2014, 20:23   #45
anoniem16239
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iemand85 Bekijk bericht
iemand anders
wie is dat dan, je alter ego?

Volgens mij hebben we je al duidelijk gemaakt dat te weinig intern geheugen hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is van de niet direct te verklaren foutmeldingen. Maar als je 30+ pagina's advies naast je neer legt en liever door wilt sukkelen met een traag en instabiel systeem: Succes ermee!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2014, 22:14   #46
anoniem14396
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stroke33 Bekijk bericht
2 X 2 Gb nieuw geheugen, 1 SSD 250 Gb + Windows 8.1 64 bit maken van deze laptop een zeer snel oud beestje, doe wat Desperado aanraad en bekijk je spec's en pas deze dus aan, geen nieuwe laptop nodig en fout probleem opgelost.
meer dan 200 euro investeren in een oud beestje met vage problemen is gewoon onzin. voor 200 euro meer heb je een nieuwe laptop, met een intel i3, 4 gb ram, 50 GB hdd en windows 8.1. Met garantie, van een bekend merk, kant en klaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2014, 10:15   #47
anoniem16239
Guest

Standaard

1x2GB erbij, 128GB SSD en herinstallatie van de bestaande Vista licentie kost ca. 100 euro en maakt er ook een vlotte machine van. Uitgangspunt is dan wel dat de bestaande problemen alleen softwarematig zijn. Topicstarter heeft namelijk al die tijd geen diagnose uit laten voeren om dit te bepalen.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2014, 10:44   #48
anoniem37718
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obi-wan-kenobi Bekijk bericht
wie is dat dan, je alter ego?

Volgens mij hebben we je al duidelijk gemaakt dat te weinig intern geheugen hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is van de niet direct te verklaren foutmeldingen. Maar als je 30+ pagina's advies naast je neer legt en liever door wilt sukkelen met een traag en instabiel systeem: Succes ermee!
ik heb geen 30 pagina's naast me neer gelegd, en het laatste advies heeft gewerkt: update's via een andere pc downloaden, en buiten windows update om instaleren, dus nu kan ik het RAM geheugen vergroten, op een apparaat waarvan het lijkt dat het verder werkt.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2014, 14:15   #49
anoniem37718
Guest

Standaard

dus de rest van de info van Specy is niet nodig? vraag het nog maar even voor de zekerheid, ik zou de uitslag van specy hieraan attachen, maar zie dat dat niet kan met dit bestand, als het nodig is doe ik het morgen. ik meende verder dat nieuw geheugen plaatsen niet zo moeilijk was? of raden jullie dat af? ik ben vanaf woensdag de rest van de week weg.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2014, 14:21   #50
anoniem54435
Guest

Standaard

http://www.geheugen.nl/?mpid=6577&gc...FVHMtAodmBEANA

Hier kun je zien wat er aan geheugen inzit , en wat er verder voor uitbreiding mogelijk is.

Je hoeft het daar niet te kopen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten