Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Systemen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24 June 2014, 10:18   #1
anoniem57164
Guest

Standaard welke laptop past bij mij?

goedenmorgen,

ik heb voor mijn opleiding een laptop nodig die de progamma's van microsoft office aan kunnen. omdat ik ook games op mijn laptop wil spelen, weet ik dat ik een goede videokaart nodig heb, maar wat is nou goed? ik wil een laptop met een scherm van minimaal 15,6 inch. merken of kleuren maken mij niet uit, ik wil dat de laptop van binnen goed is. ik heb een budget van ongeveer 850euro. is dit genoeg of koop ik dan troep?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2014, 13:09   #2
anoniem16239
Guest

Standaard

Microsoft Office is geen probleem, dat moet met elke simpele, maar moderne laptop wel kunnen. Tenzij je er hele zware dingen mee van plan bent zoals Monte Carlo simulaties in Excel ...

Een echt goede videochip voor gaming op een laptop blijft echter lastig met een beperkt budget. Als je ietsje meer uit kunt geven dan die 850 euro, dan zou ik in jouw geval gaan voor een laptop met GeForce GTX 850M videochip, bijv. deze Asus met Intel Core i7-4700HQ processor voor ca. 900 euro:

Asus N750JK-T4068H
http://tweakers.net/pricewatch/38551...jk-t4068h.html

Indicatie van de prestaties van de videochip hier:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-....107795.0.html

Many games of 2013/2014 (Tomb Raider or BioShock Infinite, etc.) can be played fluently in FullHD resolution and high detail settings. However, very demanding games such as Crysis 3 or Battlefield 4 will require lower resolutions and/or details.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten