Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 20 February 2011, 22:52   #1
Macfan
Guest

Standaard Advertenties blokkeren

Ik had er vanmiddag met mijn neef over: Het hele internet is verziekt door advertenties. Dit gaf me een idee voor een nieuw artikel:

http://www.computerfirst.nl/index.ph...ties-blokkeren
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2011, 23:16   #2
anoniem13187
Guest

Standaard

Zonder advertentie's bestaat er geen internet ,net zoals er zonder advertentie's ook geen kranten kunnen zijn.
Of alles wordt dan voor de meeste mensen onbetaalbaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2011, 23:43   #3
anoniem22217
Guest

Standaard

Gebruik FireFox met de volgende adons, GoogleSharing adon, AdblockPlus adon, Ghostery adon en stel deze in, het browserscherm word ineens een stuk rustiger.

Ik zie op de pagina voor je op dit moment geen enkele reclame boodschap.

Uiteraard zijn er meer adons voor firefox maar voor de reclame is dit genoeg.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2011, 09:06   #4
Macfan
Guest

Standaard

......en dat staat dus ook in mijn artikel.

Geen internet zonder reclame? We betalen ons scheel voor die snelle glasvezel verbinding.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2011, 13:08   #5
anoniem13187
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macfan Bekijk bericht
......en dat staat dus ook in mijn artikel.

Geen internet zonder reclame? We betalen ons scheel voor die snelle glasvezel verbinding.

Je betaald voor de verbinding ,maar je betaald niks voor het nieuws ,de forum's ,de vele email accounts ,msn en dat soort communicatie ,de sociale site's en foto opslag,de zoekmachine's , en al het vermaak wat je op internet vind.
Voor de bedrijven die deze dingen mogelijk maken is reklame hun enige bron van inkomsten.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2011, 15:20   #6
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Je betaald voor de verbinding ,maar je betaald niks voor het nieuws ,de forum's ,de vele email accounts ,msn en dat soort communicatie ,de sociale site's en foto opslag,de zoekmachine's , en al het vermaak wat je op internet vind.
Voor de bedrijven die deze dingen mogelijk maken is reklame hun enige bron van inkomsten.
Het klopt als een zwerende vinger wat je hier aanhaalt, alleen wil dat natuurlijk niet zeggen dat ik er persoonlijk ook tegenaan moet kijken, de reclame is de oorzaak van het feit dat ik nog nauwelijks televisie kijk en zeker geen films op de commerciŽle zenders.

Ik ben enkel lid van Twitter en niet omdat het een sociale site is want als ik sociaal wil zijn ga ik wel in den lijve op bezoek bij vrienden/kennissen/familie/buren.

Ik betaal voor het op de snelweg gaan die internet heet maar dan verplicht mij niet om naar de reclame borden te kijken en het e-mail adres is in die prijs inbegrepen, fora zijn een uithangbord van de desbetreffende site en maken in het geval van dit forum alleen de mensen wijzer en meer begrip voller voor wat Computers aangaat, je helpt elkaar zogezegd,
zoekmachines zijn soms en zeker in het gevalletje Google a pain in the neck omdat ik alleen maar verwijzingen krijg van zogenaamd in mijn omgeving bevindende bedrijven vind , met mijn omgeving bedoeld Google overigens de omgeving rond mijn IP adres en laat ik daar nu 60 km vandaan wonen, dus wat moet ik daar mee, ik wil als ik een zoek query doe op vogelbekdieren op TasmaniŽ uitkomen en niet op Wikipedia of Amsterdam Zoo of nog sterker snackbar het vogelbekdier en reclame als van vogelbekdieren nu bij Bol.com of nog erger meisje met vogelbekdier zoekt vriend in uw omgeving voor S*X.

En online opslag daar ben ik alleen maar huiveriger voor geworden sinds mijn ergste nachtmerry werd bewaarheid in het volgende, enkele weken geleden werden duizenden online opgeslagen foto's van een fotograaf verwijderd.

Ik betaal dus om te surfen en mailen en de rest is gewoon gratis erbij er staat in de voorwaarden namelijk helemaal niets over het feit dat ik verplicht ben reclames te kijken of reclame website te bezoeken.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2011, 16:38   #7
Macfan
Guest

Standaard

Zo is dat!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2011, 21:10   #8
anoniem21672
Guest

Standaard

Voorbeeldje....

knipsel [800x600].jpg
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2011, 21:49   #9
anoniem22217
Guest

Standaard

Waarom moeten/willen mensen toch altijd weer opnieuw het wiel uitvinden???????????????
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2011, 21:58   #10
Macfan
Guest

Standaard

Ik vindt Internet Explorer 9 zelfs beter dan Chrome en Firefox bij elkaar, maar gebruik het niet omdat ik geen reclame kan blokkeren.... lekker hoor
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten