Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Verschil van mening vanuit threads

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 10 July 2010, 00:16   #61
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
dan zeg je toch ook niet dat soort woont altijd bij elkaar,
Nou ik wel hoor.
Hans ziet dat ook zo volgens mij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans60
Bij de term 'soort' denk ik eerder aan een verzameling (in dit geval) mensen die gekenmerkt worden door dezelfde biologische eigenschappen,
Bepaalde groepen allochtonen behoren tot een soort dus. Zelfde biologische eigenschappen. Net zoals wij Nederlanders tot een soort behoren.
Ben het dus helemaal met je voorbeeld eens.

En klopt, er hoorde een N tussen bij die muggen, maarja... 12.45 da's voor mij erg vroeg.

Oud 10 July 2010, 00:36   #62
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik heb deze discussie tot ongeveer de helft gelezen.
Ik weet zeker dat ELK lid van de Jostiband APETROTS is als iemand zijn of haar pc vernoemd naar die band.
En ik mag Gsedb adviseren een studie Filosofie te gaan volgen. Dat kan je je hele leven over nutteloze dingen discusseren, zeker als je in eerste instantie geen gelijk krijgt.

Enne ik rijd ook nog motor...........

Niek

Oud 10 July 2010, 04:22   #63
anoniem35068
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
Nou ik wel hoor.
Hans ziet dat ook zo volgens mij.

Bepaalde groepen allochtonen behoren tot een soort dus. Zelfde biologische eigenschappen. Net zoals wij Nederlanders tot een soort behoren.
Ben het dus helemaal met je voorbeeld eens.

En klopt, er hoorde een N tussen bij die muggen, maarja... 12.45 da's voor mij erg vroeg.
Nee, om het nog verwarrender te maken: bepaalde groepen allochtonen behoren niet tot een soort maar tot een ras: ze hebben dezelfde genetische eigenschappen. Ze behoren allemaal tot dezelfde soort: de mens. De groepen 'allochtonen' en 'autochtonen' worden gedefinieerd door hun afkomst. Allochtoon: niet behorend tot de oorspronkelijke bevolking van een land of gebied, autochtoon: wel behorend tot de oorspronkelijke bevolking van een land of gebied. Dit heeft echter niets te maken met rassen: een in Nederland levende Zwitser (het Europese, blanke ras) is net zo allochtoon als een Japanner (het Aziatische ras) of een Ghanees (Afrikaanse, negroïde ras).

Laatst gewijzigd door Hans60 : 10 July 2010 om 04:31

Oud 13 July 2010, 00:34   #64
anoniem14733
Guest

Standaard

Ja ik vind hem wel goed.... mij krijg je niet verder, het is te mooi weer buiten.

Oud 13 July 2010, 07:57   #65
anoniem35068
Guest

Standaard

'k Heb in het weekend nog wel een regendansje gedaan, en zo te zien helpt het.....

Oud 13 July 2010, 19:55   #66
anoniem28644
Guest

Standaard

Vanaf een heerlijke plaats aan het meer van Bohinj (Slovenie) kan ik internetten.

Ik begrijp uit dit hele topic dat er mensen zijn die het met mij eens zijn, maar dat er ook mensen zijn die dat niet zijn. Nogmaals persoonlijk vind ik dat het niet kan, maar ik vind het hier veel te mooi om mij er nog druk over te maken.

Hoorde dat het bij jullie slecht weer was? Hier totaal geen last van!

Oud 13 July 2010, 20:12   #67
anoniem26536
Guest

Standaard

Nu je daar toch bent , zou je me een plezier kunnen doen door mijn persoonlijke groeten over te brengen aan Burgemeester Franc Kramar.

Hij kent mij als Richard K.

Vergeet niet het Nationale Park Triglav te bezoeken.

Mocht je je vervelen , we zullen een reisverslag zeker op prijs stellen.

Laatst gewijzigd door ricky1 : 13 July 2010 om 20:23

Oud 13 July 2010, 20:36   #68
anoniem13291
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gsedb Bekijk bericht
Vanaf een heerlijke plaats aan het meer van Bohinj (Slovenie) kan ik internetten.
Fijne vakantie

Oud 13 July 2010, 22:03   #69
anoniem13802
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gsedb Bekijk bericht

Ik begrijp uit dit hele topic dat er mensen zijn die het met mij eens zijn, maar dat er ook mensen zijn die dat niet zijn.
dan moet je het hele topic nog eens doorlezen , want er is niet 1 die het met je eens is , er zijn er die je mening respecteren , dat is wat anders dan mee eens zijn .

Oud 14 July 2010, 13:00   #70
anoniem31888
Guest

Standaard

Begrijp niet waar hij zich druk om kan maken het is maar een naam, maar o.a. ook een cocktail: http://www.cocktailz.nl/cocktails.php?cocktailId=69

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten