Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 29 May 2009, 15:58   #1
anoniem33568
Guest

Wink Apple versus Windows

Zou het niet makkelijker zijn als in de rubriek downloads vermeld wordt of het voor Windows - Mac - of beide is? Op mijn MacBook krijg ik regelmatig de melding dat het bestand niet geopend kan worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2009, 20:27   #2
anoniem13673
Guest

Standaard

Ik denk dat je er rustig van uit mag gaan dat, tenzij er expliciet vermeld wordt dat het ook op een Mac werkt, het Windows-only is.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2009, 18:05   #3
anoniem37039
Guest

Standaard

Is inderdaad irritant. Zeker als er ook een versie voor Mac is en dat dan niet vermelden. En waar blijven de mac only programma's ? Er zijn fantastische freeware applicaties voor Mac !
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2009, 19:21   #4
anoniem21772
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bas Bekijk bericht
Is inderdaad irritant. Zeker als er ook een versie voor Mac is en dat dan niet vermelden. En waar blijven de mac only programma's ? Er zijn fantastische freeware applicaties voor Mac !
Zit je bij het verkeerde computerblad... dit is alleen maar Microsoft... en geen Apple of Linux..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2009, 22:55   #5
anoniem31888
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimmie Bekijk bericht
Zit je bij het verkeerde computerblad... dit is alleen maar Microsoft... en geen Apple of Linux..
Opzich raar een computer waar linux of Mac OSX op is geinstalleerd is ook een computer
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2009, 06:25   #6
anoniem30076
Guest

Standaard

De appel en de pinguin wordt wel eens vergeten, omdat windows het meest opgedrongen...ehh voorgeinstalleerd word en daarom ook het meest gangbare OS is

welke OS het meest gebruikt word wordt ook het meeste proggies voor gemaakt, soms wordt er wat extra geld ingestoken om het ook compatible te maken voor andere OS
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2009, 08:56   #7
anoniem20755
Guest

Standaard

Gewoon werk: Doe mij maar Apple.

Gamen: Doe mij maar windows
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2009, 09:31   #8
dutch-online
Guest

Standaard

Opzich raar een computer waar of Mac OSX op is geinstalleerd is ook een computer.???
.......................

Juist maar met de nodige eigengereidheid .

dus niet zeuren
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2009, 09:32   #9
dutch-online
Guest

Exclamation

Gewoon werk: Doe mij maar Apple.
.................................................. ...

Dat hoort de Apple gebruiker niet graag, die voelt zich boven alles verheven toch.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2009, 09:36   #10
dutch-online
Guest

Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bas Bekijk bericht
.................................................. ..............

Het is gemakkelijker en voordeliger om voor een grote groep gebruikers iets te zoeken en te plaatsen.

Wil en Heb je iets dat afwijkt van de grote groep gebruikers, zit het probleem toch bij jezelf.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten