Ik doe aan Geocaching, al eerder genoemd in de CiD. Ik weet dus een beetje van coordinaten.
Nu probeer ik de puzzel op te lossen, maar weet de redactie u zeker dat vraag 4 klopt?
Het antwoord van vraag 4 eindigt op een 7 (ik geef niet teveel weg). Dat zou dan het 1e cijfer zijn van het Oost-coordinaat. Maar dat is een te hoog getal volgens mij.
Ik neem aan dat ik de getallen in de volgorde moet zetten van de vraagnummers (1,2,3 enz)?
Ik hoop dat ik een beetje hulp krijg. Niet met de oplossing, maar met controle of er mogelijk (door een mens ;-}) een foutje is gemaakt.
zit zelf ook met een vraag over deze puzzel. bij vraag 8 wordt er een datum gevraagd, moet ik nu zowel de maand als dagnummer in de oplossing gebruiken?
en vraag 2, wat voor single hebben we het hier over?:
- maxisingle
- Extended Play, 10 of de 7 inch
- de vierkante slappe single
vraag 3 is trouwens lastig, zit daar al een uur naar te zoeken
Laatst gewijzigd door bartgrefte : 24 June 2007 om 17:44
Het zal wel aan mij liggen, maar het zou een plek in Nederland zijn, maar hoe ik ook puzzel... ik zit steeds in België...en Duitsland
Ik geef het op...
Laatst gewijzigd door reintje : 25 June 2007 om 01:16
Hallo Annemarie,
Zou je de maker van de puzzel ook kunnen vragen of hij zich in vraag 3 niet in de datum heeft vergist? Moet 25 maart niet 23 maart zijn??
Wie kan mij helpen met het antwoord op vraag 3??
Klopt mijn vermoeden dat de maker van de puzeel zich heeft vergist en dat 25 maart in feite 23 maart moet zijn??