Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 19 November 2006, 22:27   #11
anoniem13255
Guest

Standaard

Er zijn erg veel klachten over Acer notebooks. Kijk maar eens op GoT.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2006, 01:25   #12
anoniem20226
Guest

Standaard notebook

Best wel heftig, om je aspirant lidmaatschap als strijdmiddel te gebruiken! Doe eens normaal! Gewoon jezelf abonneren op dit blad
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2007, 16:17   #13
anoniem20226
Guest

Standaard

Wat is dat een aspirant lidmaatschap?
En moet ik je om de oren slaan met de stapel CID's die ik verzameld heb?
Vraag me maar wat uit een willekeurige CID. Pagina, regel, hoeveelste woordje.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2007, 23:45   #14
anoniem14945
Guest

Standaard

Lees eens een posting terug. Dan zul je zien dat je toen wel wist wat een aspirant-lidmaatschap was!

Mag ik vragen wat het idee achter je bericht is? Er heeft sinds jouw post van 3 december(!) niemand meer gereageerd...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 20:12   #15
anoniem24101
Guest

Standaard

acer prima spul
en garantie is prima geregeld
word thuis opgehaald en thuis gebracht
laptop was voor repartie naar duitsland binnen een week weer retour
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2007, 14:27   #16
anoniem25653
Guest

Standaard

Als er zoveel klachten zijn over acer, waarom worden ze dan zoveel verkocht? Het is een van de grootste notebookfabrikanten.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2007, 17:23   #17
anoniem14945
Guest

Standaard

Omdat Acer een stuk goedkoper is dan andere merken.

Daarnaast, hoe groter de verkoop, hoe meer klachten.

Overigens bedankt voor het opvissen van dit topic
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 13:40   #18
anoniem25742
Guest

Standaard

Op 25/10/2006 heb ik een acer laptop gekocht.
Vanaf het allereerste moment heeft de laptop problemen gehad. Tijdens het installeren vanaf de harde schijf crashte hij meteen een keer of 5 alvorens de installatie af te ronden. Daarna ging het een paar dagen goed, maar reeds op 2/11/2006 valt het apparaat zonder aanwijsbare oorzaak uit en is niet meer op te starten. Ik stuur het naar het reparatiecentrum met een begeleidend schrijven waarin ik uitleg wat er volgens mij aan mankeert.
Ik krijg hem 13/11/2006 terug met een geupdate bios maar nog steeds problemen. Na ongeveer drie weken valt het apparaat weer helemaal uit. Ik bel met de helpdesk, die ik vertel dat de reparatie niet goed is uitgevoerd, ondanks mijn uitgebreide klachtbeschrijving. De meneer van de helpdesk verwijt mij dat ik een te uitgebreide(!) beschrijving had gegeven waardoor het reparatiecentrum er niets mee kon. Ik stuur het 7/12/2006 terug en krijg het vervolgens pas na 14 dagen terug, wederom met een geupdate bios maar ook deze keer houden de problemen aan.
Op 18/01/2007 heb ik de laptop weer opgestuurd, aangezien hij weer hartstikke dood is.
7/02/2007 krijg ik hem terug met een nieuw moederbord en het verzoek het door de verkoper geplaatste extra geheugen te verwijderen in geval van verdere problemen. Inderdaad houden de problemen aan, ook na verwijdering van het extra geheugen.
Ergens in april geeft hij er weer de geest aan met als verschil dat de laptop zelf wel boot maar het OS niet. Een beetje moe van het hele verhaal laat ik hem een tijdje in de kast liggen voordat ik hem op 4/06/2007 opnieuw opstuur.
Het apparaat wordt op maandag11/06/2007 bij mij thuis afgeleverd. Mijn vriendin neemt hem zelf in ontvangst en legt de laptop, in de originele doos, in de kast achter slot en grendel. Ik werk op maandag en dinsdag altijd tot laat in de avond en ik heb dus woensdagavond pas tijd om de zending te controleren. Het bijgaand schrijven vermeld dat ze harde schijf hebben vervangen.
Wat schertst mijn verbazing als ik de laptop openklap en er een dikke zwarte streep over het scherm loopt. Het scherm is gebroken! Ik bel dus donderdagochtend meteen met de Acer helpdesk en leg hun het hele verhaal uit, dus ook dat het scherm tijdens het transport of zelfs daarvoor is gebroken. Ik vermeld nadrukkelijk dat ik wil dat ze de laptop kosteloos repareren aangezien dit een DOA is en ik verwacht dat zij of UPS de schade op zich zullen nemen. Ook wordt duidelijk op het ophaalbewijs vermeld dat het contract of carriage geldt tussen Acer en UPS en dus niet tussen mij en UPS. De meneer van de helpdesk zegt dat hij er rapport van zal maken en of ik de laptop dan maar weer op wil sturen.
In de tussentijd wordt ik nog gebeld door iemand van Acer met een enquete over de service van Acer. Na mijn verhaal aangehoord te hebben zegt ze dat ik nog teruggebeld zal worden door iemand van de klachtafhandeling. Dit is tot nu toe nog niet gebeurt.
Vervolgens twee weken stilte en dan op zaterdag een brief vanuit Duitsland, of ik 360 euro wil betalen voor een nieuw scherm!!!!
Aangezien het zaterdag is kan ik Acer niet bellen dus dan UPS maar gebeld en die zeggen dat het waarschijnlijk te laat is om een schadeclaim in te dienen!!!! Ik kan haast niet wachten tot maandag morgen!

Laatst gewijzigd door Ilja : 30 June 2007 om 13:53
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 23:47   #19
anoniem24610
Guest

Standaard

Lekker verhaal! sterkte!

Ik heb ook een Acer, ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen als hij kapot is.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten