Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 November 2006, 19:28   #1
anoniem20857
Guest

Standaard Test notebooks

Onlangs publiceerde u een test betreffende notebooks rond de € 750,00
De Dell Inspiron 6400 (adviesprijs € 749,00) kwam, volgens u, als beste naar voren.

Er zou een (lezers)aanbieding komen in de periode 11 t/m 27 november 2006.
Een E-value code werd gegeven nl. ci=n11645a
nadat je deze code invoert zie je dit op de Dell site:

Vanaf € 945
€ 945 Prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten (tenzij anders vermeld)

Via "contact' op de Computer Idee site mailde ik u reeds, tot op heden heb ik hier geen antwoord op gekregen.

Aangezien ik belangstelling had in deze notebook voor de prijs rond € 750,00 (adviesprijs en inclusief "een behoorlijke lading software" zoals u schrijft maar ook niet op de Dell site staat) vraag ik me nu af waar ik aan toe ben en niet op de laatste plaats ( aangezien ik al enige tijd abonnee wil worden ) hoe betrouwbaar uw test(en) zijn.
Ik had overigens niet de indruk dat u een sponsored magazine bent .

In afwachting van uw antwoord
gr. Carly

Laatst gewijzigd door Carly : 15 November 2006 om 19:28 Reden: naam vergeten
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2006, 19:37   #2
anoniem13255
Guest

Standaard

Carly, dit is niet het blad, dit is een forum voor en door lezers. Dus je bent met je vraag niet aan het goede adres.

Echter, aan je plaatje kan ik wel zien waar het probleem zit. Zoals in de groene tekst staat, is de PC met 3 jaar volledige garantie automatisch geselecteerd. Als je dit op 1 jaar zet, dan zul je waarschijnlijk op de juiste prijs uitkomen.

Dat staat er vrij duidelijk in het groen; je zult toch echt wel alles goed moeten lezen alvorens je gaat klagen. Verder kun je Dell altijd bellen. Oftewel: actief zijn, niet passief.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2006, 19:53   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

Alleen het verlagen van de garantieduur naar 1 jaar brengt de prijs op 659,75 euro. Komt dan nog 89,25 leveringskosten bij, en dat brengt de totaalprijs op € 749,00, en laat dat nou net de prijs zijn die in Computer Idee gecommuniceerd stond.

Ik heb zelf het idee dat je een gelijkwaardig systeem voor minder geld kunt aanschaffen, al is het omdat je geen 100 euro verzendkosten hoeft te betalen als je in de winkel iets koopt.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2006, 20:22   #4
anoniem20857
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avv Bekijk bericht
Carly, dit is niet het blad, dit is een forum voor en door lezers. Dus je bent met je vraag niet aan het goede adres.

Echter, aan je plaatje kan ik wel zien waar het probleem zit. Zoals in de groene tekst staat, is de PC met 3 jaar volledige garantie automatisch geselecteerd. Als je dit op 1 jaar zet, dan zul je waarschijnlijk op de juiste prijs uitkomen.

Dat staat er vrij duidelijk in het groen; je zult toch echt wel alles goed moeten lezen alvorens je gaat klagen. Verder kun je Dell altijd bellen. Oftewel: actief zijn, niet passief.

He...merkwaardig
dacht toch echt te lezen:
vragen Computer Idee, vraag het de redactie
en aangezien ik al contact heb gezocht per mail zag ik dat ik hier ook kon reageren.
Je reactie is dus niet erg aardig, integendeel
Ik ben actief bezig een antwoord op mijn vraag te krijgen zodat ik een aankoop kan doen en niet passief mokkend op het blad of Dell

Na de zoekfunctie gebruikt te hebben bij Dell kom ik hier

en is dan excl. de afleveringskosten en exclusief de software
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2006, 20:24   #5
anoniem20857
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TarUnited Bekijk bericht
Alleen het verlagen van de garantieduur naar 1 jaar brengt de prijs op 659,75 euro. Komt dan nog 89,25 leveringskosten bij, en dat brengt de totaalprijs op € 749,00, en laat dat nou net de prijs zijn die in Computer Idee gecommuniceerd stond.

Ik heb zelf het idee dat je een gelijkwaardig systeem voor minder geld kunt aanschaffen, al is het omdat je geen 100 euro verzendkosten hoeft te betalen als je in de winkel iets koopt.

Dank voor je antwoord
denk ook dat ik beter in winkel kan kopen en weer rond ga kijken, is jammer had me er op verheugd

gr. Carly
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2006, 20:32   #6
anoniem13255
Guest

Standaard

Op zich is er niets mis met laptops van Dell, je moet ze alleen kopen als er "gratis" bezorging is; dat is ongeveer eens per 4 weken. Zo heb ik de laptop waar ik dit op tik ook gekocht.

Echter, ik raad je aan om een laptop te nemen met meer dan 1 jaar garantie, en weg te blijven van merken als Acer. Goedkoop, veel extra's, maar slechte garantie. Je zou eens bij Asus notebooks kunnen zijn, die komen met 2 jaar garantie.

De passief sloeg trouwens op het niet lezen van de groene tekst, die springt toch erg in het ook Maar ipv het blad te vragen was het simpeler geweest om Dell te bellen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2006, 20:56   #7
anoniem14945
Guest

Standaard

Hier vragen heeft ook een antwoord opgeleverd, dus waarom bellen?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2006, 12:29   #8
anoniem13203
Guest

Standaard

@ AVV: het Computer Idee Forum is inderdaad vooral een forum voor en door lezers, maar dit specifieke (nieuwe) onderdeel van het forum is speciaal bedoeld voor iedereen die iets aan de redactie te vragen heeft. Het zal wel even wennen zijn, ineens heel veel redactie op het forum zien
@ Carly: we zijn aan het uitzoeken hoe/waar het niet goed loopt met de Dell-aanbieding. Helaas is degene die het betreffende artikel geschreven heeft, gevloerd door de griep. Zodra hij weer beter is, volgt een update!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2006, 12:52   #9
anoniem13255
Guest

Standaard

Oeps; heb ik ook niet goed gelezen.

Carly: gelijkspel afspreken?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2006, 22:04   #10
Foo Fighter
Guest

Standaard

Acer,Goedkoop,veel extra"s maar slechte garantie.
Is het daar werkelijk zo slecht mee gesteld?
Zelf heb ik een desktopscreen van Acer en 3 jaar garantie.
Wat heb ik zoal te vrezen?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten