Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 6 April 2010, 09:36   #21
anoniem13203
Guest

Standaard

Dag Jacco,

heb het even nagekeken maar kan jouw vraag helemaal niet vinden. Er kan soms een hikje in het systeem zitten - maar plaats in het vervolg je reactie dan nogmaals in plaats van zo te gaan schelden. Overigens is de beste plek om technische vragen te stellen inderdaad hier in het forum. Heb het wel even voor je opgezocht: de camera werkt onder Windows 7.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2010, 09:43   #22
anoniem13203
Guest

Standaard

@ Black Tiger: over het algemeen laten we alle reacties bij nieuwsberichten staan, tenzij iemand heel grof is of gaat schelden of discrimineren. Helaas gebeurt dat nog wel af en toe; die reacties worden verwijderd. Verder heb ik bij de bewuste artikelen over de Sweex camera gezocht naar de reactie van Jacco die verwijderd zou zijn. Dat zie ik in mijn systeem omdat er dan 'niet gepubliceerd' achter staat. Bij de bewuste artikelen is echter geen enkel bericht verwijderd. Ik weet dat het dan al snel welles-nietes word; kan alleen maar zeggen dat wij zorgvuldig te werk proberen te gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2010, 16:41   #23
anoniem13802
Guest

Standaard

Gelukkig , ook weer opgelost .
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2010, 16:45   #24
anoniem43740
Guest

Standaard

hallo

dan is er iets misgegaan ofzo .

volgende keer zal ik technische vragen stellen op het forum.

groet
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2010, 21:01   #25
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annemarie
over het algemeen laten we alle reacties bij nieuwsberichten staan, tenzij iemand heel grof is of gaat schelden of discrimineren
Dat is vrij logisch, ik had ook niet anders van jullie verwacht. Kon me niet voorstellen dat er dingen verwijderd zouden worden omdat het een vraag zou betreffen.
Dus fijn dat jullie even uitleggen hoe de vork in de steel zit.

Overigens.... nu je hier toch meeleest... waarom is er niet meteen geupgrade naar 3.7.7 van het forum? Laatste nieuwe en ook veilige versie (de huidige heeft lekken)?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2010, 15:22   #26
anoniem18126
Guest

Standaard

Zoals al gezegd is komt op vrijdag in de nieuwsbrief de aanbieding, je moet dan voor maandag 10:00 (een enkele uitzondering daargelaten, ik weet van 1 x dat het tot dinsdag was) een mailtje sturen.En kan je een commentaar plaatsen. Als TS dit idd pas op de maandagmorgen van de forumupgrade heeft gedaan, dan zal het idd niet gelukt zijn. En daarbij; heeft TS zijn vraag wel als gepost zien staan, zoniet dan is de reactie natuurlijk totaal overtrokken door er meteen van uit te gaan dat deze verwijderd zou zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 20:42   #27
anoniem43740
Guest

Standaard

wat betekent eigenliijk TS?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anacho Bekijk bericht
Zoals al gezegd is komt op vrijdag in de nieuwsbrief de aanbieding, je moet dan voor maandag 10:00 (een enkele uitzondering daargelaten, ik weet van 1 x dat het tot dinsdag was) een mailtje sturen.En kan je een commentaar plaatsen. Als TS dit idd pas op de maandagmorgen van de forumupgrade heeft gedaan, dan zal het idd niet gelukt zijn. En daarbij; heeft TS zijn vraag wel als gepost zien staan, zoniet dan is de reactie natuurlijk totaal overtrokken door er meteen van uit te gaan dat deze verwijderd zou zijn.

Laatst gewijzigd door jaccoboy : 12 April 2010 om 20:50
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 21:48   #28
anoniem43727
Guest

Standaard

Ik denk Topic Starter.
Een variant van OP - Original Poster
Oftwel de persoon die de eerst post gemaakt heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2010, 10:50   #29
anoniem26536
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redactie - Annemarie Bekijk bericht
Er kan soms een hikje in het systeem zitten
Hi Annemarie!

Volg jij deze discussie ook?

http://forum.computeridee.nl/showthr...31573&page=562

Very interesting.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2010, 13:25   #30
anoniem13203
Guest

Standaard

Ja, ik heb het gezien. Waar het zo 1-2-3 aan kan liggen weet ik niet.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten