Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 March 2009, 09:36   #31
dutch-online
Guest

Talking

Vista is gewoon goed. mits je Computer maar op orde is.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2009, 13:25   #32
anoniem31888
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
Vista is gewoon goed. mits je Computer maar op orde is.
Yep ben ik mee eens maar zolang er mongolen op de wereld zijn die vista op een P4 willen installeren krijg je klachten.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2009, 14:05   #33
anoniem37039
Guest

Standaard

Kijk es op de vorige pagina bij al die links... zelfs Steve Ballmer van Microsoft zelf komt er voor uit dat VISTA eigenlijk mislukt is.
Als je naar volle tevredenheid en zonder grote problemen VISTA gebruikt ben je een van de gelukkigen blijkbaar. Ik zou zeggen geniet er van als het goed werkt.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2009, 14:36   #34
anoniem31888
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bas Bekijk bericht
Kijk es op de vorige pagina bij al die links... zelfs Steve Ballmer van Microsoft zelf komt er voor uit dat VISTA eigenlijk mislukt is.
Als je naar volle tevredenheid en zonder grote problemen VISTA gebruikt ben je een van de gelukkigen blijkbaar. Ik zou zeggen geniet er van als het goed werkt.
Dat het een flop is klopt MAAR mijn ervaring met Vista (en dit zeg ik als MAC gebruiker) is dat MITS je de configuratie juist heb en niet minimaal dat Vista goed draaid.

Dat er problemen zijn klopt maar zoals ik al aangaf MITS de juiste config is het absoluut niet slecht.

Ben ruim 3 jaar een Mac gebruiker en zal persoonlijk niet terug gaan naar Windows, maar ben geen Windows hater alleen geen gebruiker om mijn persoonlijke redenen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten