Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 30 January 2014, 15:07   #11
anoniem49196
Guest

Standaard

peter_6, pak nog even het blad erbij en lees op bladzijde 20 de informatie in het rode blok "Direct aan de slag".
Daarin lees je dat je dat Excel bestand kunt downloaden van de website van Computer Idee.
Je download dan een .zip bestand. Dubbelklikken op dat gedownloade zip bestand en daarna klikken op 'Alles uitpakken'.
Je zult dan zien dat de formules al ingevuld zijn in het vak "BTW aangifte". Klik maar eens in zo'n vakje.

Overigens vind ik dat Anacho gelijk heeft met zijn opmerking dat het niet netjes is om in te breken in andermans topic.
Maak daarom de volgende keer zelf een nieuwe discussie aan, wanneer je een vraag hebt.

Oud 31 January 2014, 11:18   #12
anoniem29336
Guest

Standaard

oke, bedankt voor het advies. had al een keer gedownload maar zag geen formules
was me niet bewust dat ik inbrak, sorry

Oud 8 February 2014, 19:10   #13
anoniem56764
Guest

Standaard

Yessssss,
Het kan dus toch.
Gister middag viel nummertje 5 in de bus en vandaag vind ik de digitale versie op de tablet en de Ipad
Goed werk, ga zo door

Laatst gewijzigd door ToonS : 8 February 2014 om 19:19

Oud 22 February 2014, 12:34   #14
anoniem56764
Guest

Standaard

En nummer 6 is ook weer netjes op tijd digitaal te lezen
Alleen de app op mijn samsung tablet heeft wat probleempjes.
In het editie- en het download-overzicht krijgen de uitgave's die ik heb gedownload t/m 4 het knopje "Openen" maar bij 5 en 6 blijft dat "Downloaden"
Als ik daar op klik dan wordt die editie echter wel direct geopend.
Het overzicht op de home pagina gaat ook maar tot edite 4 en de knop "herstel aanschaffen" in het "gedownload" overzicht functioneert niet.
Ik heb de app nadat ik de cache heb gewist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.
Zijn er meer lezers die hier last van hebben?
Op de Ipad verloopt het overigens vlekkeloos

Oud 22 February 2014, 12:51   #15
anoniem49196
Guest

Standaard

Ik heb dezelfde problemen met die app op mijn Nexus tablet.
Donderdag al kreeg ik bericht dat ik nummer 6 kon downloaden. Leuk en mooi op tijd.
Alleen jammer dat alle 20 eerder gedownloade nummers zijn verdwenen wanneer ik klik op het tabblad "Gedownload" in die app. En inderdaad, klikken op "Herstel aanschaffen" leverde niets op.

Het zal dus aan de android app liggen.

Oud 22 February 2014, 21:21   #16
anoniem56764
Guest

Standaard

Ik denk het ook, want op mijn Galaxy S telefoon heb ik het zelfde probleem.
Die oude uitgaves vanaf nr 1 2012 zijn echter wel weer opnieuw te downloaden maar dat kost natuurlijk wel wat tijd. Het is mij daarbij opgevallen dat de dowload via androide veel langer duur dan via IOS ( Ipad) maar dat kan aan de server liggen natuurlijk.

Oud 8 March 2014, 17:55   #17
anoniem56764
Guest

Standaard

Het is helemaal perfect nu, editie 7 kon ik al op mijn tablet lezen voor dat die in de bus viel.

Oud 1 May 2014, 11:24   #18
anoniem56764
Guest

Standaard

En ook editie 11 staat al weer op de tablet voor dat de papieren versie in de brievenbus ligt.
Klasse !!!!!!!!!!!!

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten