Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Onderdelen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 6 January 2009, 14:54   #11
anoniem33712
Guest

Standaard

Hij draaid denk ik nu 100% hij mag van mij 30% gaan draaien want hij is alleen voor de show maar als ik zo een pot metertje koop kunnen er daar nog meer op aangesloten worden dan?? want ik wil er na deze nog 2 inplaatsen? en hoeveel kost zo een metertje ong?

Alvast bedankt.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2009, 15:35   #12
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devilsite Bekijk bericht
Hij draaid denk ik nu 100% hij mag van mij 30% gaan draaien want hij is alleen voor de show maar als ik zo een pot metertje koop kunnen er daar nog meer op aangesloten worden dan?? want ik wil er na deze nog 2 inplaatsen? en hoeveel kost zo een metertje ong?

Alvast bedankt.
Nou, dan neem je er toch een paar extra? kan je per fan de snelheid regelen...
De prijzen weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar het lijkt me sterk dat ze duurder zijn dan een paar euro per stuk.....
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2009, 15:37   #13
anoniem33712
Guest

Standaard

Okee, Ik heb net gehoord op een ander forum waar ik dit probleem voor legde: dat ik beter een fancontroller kan nemen. Hoe denk jij/jullie daar over??
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2009, 17:52   #14
anoniem14518
Guest

Standaard

een fan controller is het zelfde als een paar potmetertjes , alleen dan heeft de fabrikant 'm al in elkaar gezet en 'm een beetje mooi gemaakt.
kijk hier eens tussen en lees de info er eens bij
http://www.4launch.nl/shop/#p-3-subs...%20Controllers
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2009, 18:01   #15
anoniem16367
Guest

Thumbs up Casefan

Als je een stille case fan wilt hebben, die bestaan, moet je eens je licht opsteken op www.pcsilent.nl , dit is een site die op dit gebied erg uitgebreid is.
Succes.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2009, 21:51   #16
anoniem26138
Guest

Standaard

Als je een beetje kan solderen, dan kan je ook bij een elektronica onderdelenzaak een weerstand kopen (0,50 Euro max.), en alleen die er tussen solderen, zodat die fan b.v. op 8 Volt draait i.p.v. 12 Volt.

Dat is de goedkoopste oplossing naast het vinden van een door de BIOS geregelde aansluiting op het moederbord.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten