Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 November 2006, 09:43   #11
Redactie - Edwin
Guest

Standaard

@chenghuawu & jan1: dank voor jullie reacties. We nemen de suggesties mee, alleen kan ik op dit moment nog niet beloven of we er ook daadwerkelijk iets mee kunnen doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 09:48   #12
Redactie - Edwin
Guest

Standaard

@Cloudoh: Games liggen inderdaad een beetje moeilijk in Computer Idee, omdat lezeronderzoeken uitwijzen dat hiervoor niet al te veel interesse is. Incidenteel staan we er wel bij stil (bv Flightsim of de Nintendo Wii), maar de vraag is of we er een vaste plek voor in moeten ruimen. Wel denk ik dat het onderwerp 'games' opnieuw in de discussies rond de restyling voorbij zal komen... Sorry voor dit vage antwoord, maar veel concreter dat dit kan ik helaas niet zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 09:52   #13
anoniem20703
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redactie - Edwin Bekijk bericht
@Cloudoh: Games liggen inderdaad een beetje moeilijk in Computer Idee, omdat lezeronderzoeken uitwijzen dat hiervoor niet al te veel interesse is. Incidenteel staan we er wel bij stil (bv Flightsim of de Nintendo Wii), maar de vraag is of we er een vaste plek voor in moeten ruimen. Wel denk ik dat het onderwerp 'games' opnieuw in de discussies rond de restyling voorbij zal komen... Sorry voor dit vage antwoord, maar veel concreter dat dit kan ik helaas niet zijn.
Ik begrijp het wel. en het is inderdaad zo dat Computer Idee een informatief blad is en niet een game's magazine.
Maar daardoor las ik denk ik 10% van het blad maar.
Inderdaad bij de nieuwe ontwikkelingen Wii etc kan je er wel bij stil staan omdat dat ook ontwikkelingen zijn op computer gebied.
Ook kan je goed zien op het forum dat game topic 1 van de minst gebruikte is.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 11:32   #14
anoniem19255
Guest

Standaard

ik vind het wel goed opgemerkt van je, alhoewel een topic met gadgets wel tof zou zijn.

Laatst gewijzigd door aliberto : 27 November 2006 om 12:20
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 18:01   #15
anoniem19766
Guest

Standaard Nieuw

Wat dacht je dan van een bladzijde met: "Hoe gaat het met de oude hoofdredacteur "?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 19:27   #16
anoniem19255
Guest

Standaard

of hoe gaat het op jullie redactie? wat doen jullie zoal achter de schermen, of hoe ziet het bij jullie er uit met foto's bijvoorbeeld
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 22:56   #17
Foo Fighter
Guest

Standaard

Wat kan er dan beter? Ik heb mijn bed erbij gepaatst,dus ook in een griepperiode,
paraat blijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 23:15   #18
Foo Fighter
Guest

Standaard opfrisbeurt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aliberto Bekijk bericht
of hoe gaat het op jullie redactie? wat doen jullie zoal achter de schermen, of hoe ziet het bij jullie er uit met foto's bijvoorbeeld
Wat zouden ze daar nou doen? Ik wil dat niet weten,want zolang alles op rolletjes
loopt hoor je mij niet.
Dat is op alle Forums zo,dus ik ben dat gewend.
Als je iets niet weet,nou geen probleem.Je wordt goed geholpen,dus wat wil je meer?
Lees ik dat aliberto,een streek genoot van me is? In geval van nood dus kort bij!
De wereld is klein,want gister in Praag kwam ik een Hollander tegen. Kun je na gaan,
en dat op 19 inch.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 00:15   #19
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aliberto Bekijk bericht
ik vind het wel goed opgemerkt van je, alhoewel een topic met gadgets wel tof zou zijn.
Gadgets worden in elk blad besproken bij 'Nieuws', voorin het blad. Of bedoel je dat het een apart item zou moeten zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 09:45   #20
anoniem19255
Guest

Standaard

Ja klopt Modje,
Ik bedoelde dus apart item, en dat we dit zelf desnoods kunnen aanvullen met dingen die we ook op internet hebben gezien
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten