Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Virussen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 July 2011, 10:02   #21
anoniem13826
Guest

Standaard

Sorry dat ik deze koe uit de sloot haal maar ik heb na een virus het zelfde probleem gehad en
http://www.nucia.eu/forum/showpost.p...04&postcount=2

die .reg lost het mooi op, dank voor de link
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2012, 22:14   #22
anoniem54206
Guest

Question ehhh

ik heb namelijk ook een probleem met mijn snelkoppelingen, en ik kom er al een maand of 4 niet uit.

het ging zo: ergens tussen mijn afbeeldingen stond een bestand (.lnk) er zat geen afbeelding icoontje op dus ik keek niet naar de originele afkorting (wat .lnk was) dus ik deed met de rechtsemuisklik klikken op dat bestandje. ik klikte op 'openen met ->' en ik zei 'openen met wordpad' ja waarom gelijk wordpad weet ik ook niet maar toen plotseling werden al mijn snelkoppelingen geopend met wordpad.

ik heb:

windows 7 home premium (x86) 64bit besturingsprogramma

dus bij vorige oplossingen zag ik dat er allemaal windows xp oplossingen waren, dus dat helpt niet bij mij.

oh en ik heb een: 'acer aspire 5336'
oke niet de beste pc maar hij doet het goed
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2012, 00:41   #23
anoniem30973
Guest

Standaard

Je had hiervoor een apart topic moeten openen, maar goed, de oplossing is........
Een herstelpunt terugzetten van vóór de fatale gebeurtenis....
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2012, 01:46   #24
anoniem18126
Guest

Standaard

@Joman
Citaat:
ik heb namelijk ook een probleem met mijn snelkoppelingen, en ik kom er al een maand of 4 niet uit.
Daar is hoogstwaarschijnlijk geen herstelpunt meer van vermoed ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2012, 09:16   #25
anoniem26138
Guest

Standaard

Voor Windows 7:
Restore Default Windows 7 File Extension Type Associations

Reg bestand voor de .lnk extensie downloaden (of welke extensie dan ook zijn associatie schijnbaar onherstelbaar kwijt is), en uitvoeren.

De associaties van extensies is een 'per gebruiker' register instelling, dus je moet dat reg bestand uitvoeren onder de account waar het probleem zich voordoet.
Helpt dat het probleem nog niet de wereld uit, doe dan hetzelfde nog eens, maar dan ingelogd op de Administrator account.

( Om compleet te zijn hier ook die lijst voor Vista:
Restore Default Windows Vista File Extension Type Associations )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loekwous Bekijk bericht
het ging zo: ergens tussen mijn afbeeldingen stond een bestand (.lnk) er zat geen afbeelding icoontje op dus ik keek niet naar de originele afkorting (wat .lnk was) dus ik deed met de rechtsemuisklik klikken op dat bestandje. ik klikte op 'openen met ->' en ik zei 'openen met wordpad' ja waarom gelijk wordpad weet ik ook niet maar toen plotseling werden al mijn snelkoppelingen geopend met wordpad.
Het probleem is dat in dat venster er een vinkje heeft gestaan bij 'Dit programma altijd gebruiken om dit bestand te openen'.
Daar kijk ik uit voorzorg als eerste naar als dit venster opent.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 13 May 2012 om 10:03
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten