Oud 13 November 2006, 15:01   #1
anoniem13203
Guest

Arrow Welkom!

Brandende vragen aan de redactie? Stel ze hier! We doen ons best om iedereen antwoord te geven. Deze thread is overigens niet bedoeld voor technische vragen - die kun je het best rechtstreeks aan de FAQman voorleggen: www.computeridee.nl/faqman. Voor de rest: brand maar los!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2006, 04:32   #2
anoniem19255
Guest

Standaard

van harte welkom hier op het forum Annemarie, leuk om meerdere C.I medewerkers hier te treffen en je zich kandidaat stellen om andere mensen te helpen.

Ik heb een vraag gesteld zie:
http://forum.computeridee.nl/showthr...777#post272777
ik weet niet of dit goed is geplaatst
En zou je dit eventueel willen overleggen met je teamleden. Veiligheid boven alles.

Wat zou jij nog op het forum willen zien?

Ik wilde een keer de map aanmaken voor gadgets, zodat iedereen dit met elkaar kan delen. maar ik weet niet waar en hoe dat moet, weet jij dat trouwens?
Lijkt dit je ook een leuk onderwerp voor het forum?

ik ga lekker slapen, is al heel laat en hoop je een andere keer weer te spreken.

Groetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2006, 11:13   #3
anoniem1
Guest

Standaard

Hoi Aliberto,

Het aanmaken van mappen om files te delen gaat helaas niet op dit forum. Het zou misschien wel iets zijn voor de Computer Idee Schatkist, zie ook http://www.computeridee.nl/schatkist

Je andere vraag heb ik beantwoord in de thread aldaar.

groetjes,

Admin
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2006, 18:44   #4
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
Het aanmaken van mappen om files te delen gaat helaas niet op dit forum.
Gaat wel middels een vrij eenvoudig in te bouwen Downloads II hack. Nadeel is dat je dan uploaders moet gaan aangeven en bestanden moet checken op legaliteit etc. Is volgens mij derhalve niet echt geschikt voor een forum als dit.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2006, 09:14   #5
Foo Fighter
Guest

Standaard

Geregeld verdwijnd mijn gebruikers naam en wachtwoord,en dit vooral s"avonds rond twaalf
uur.Als ik FireFox gebruik gebeurd het nog meer. En is een bericht waar ik een heel verhaal van maak,niet de bedoeling.
Ik ben hier van af vrijdag denk ik,en al 3 berichten hierdoor verspeeld
En je verlangt toch niet als ik een topic open dat ik elk bericht wat al geplaatst is
even naloop.Ja ik typ het wel in ,maar 1 letter anders im"zoeken" en je zit nog voor niks te
typen.En is het na 24.00 uur gesloten?
Foo Fighter.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 11:09   #6
anoniem13203
Guest

Standaard

@ Foo Fighter: ik heb je vraag doorgestuurd naar onze Technische Mensen!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 13:05   #7
Frison
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foo Fighter Bekijk bericht
Geregeld verdwijnd mijn gebruikers naam en wachtwoord,en dit vooral s"avonds rond twaalf
uur.Als ik FireFox gebruik gebeurd het nog meer. En is een bericht waar ik een heel verhaal van maak,niet de bedoeling.
Ik ben hier van af vrijdag denk ik,en al 3 berichten hierdoor verspeeld
En je verlangt toch niet als ik een topic open dat ik elk bericht wat al geplaatst is
even naloop.Ja ik typ het wel in ,maar 1 letter anders im"zoeken" en je zit nog voor niks te
typen.En is het na 24.00 uur gesloten?
Foo Fighter.
Ik zal je uit de droom helpen Bij de meeste fora loopt er een timer mee vanaf het moment van inloggen tot een aktie, dan wordt de timer gereset. Komt er in een bepaalde tijd (lang verhaal schrijven) geen actie, dan wordt je automatisch uitgelogd. Test eens wat de inactieve tijd hier is zou ik zeggen. Inloggen, niets doen en alleen naar de tijd kijken. Ik schat het op 15 minuten.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 01:07   #8
anoniem14733
Guest

Standaard

Goed gedacht Frison.
En nee 's avonds na 12 uur is het niet gesloten, kan echter zijn dat het kortstondig dicht is geweest wegens het doorvoeren van updates.
Het is nu 01.06 uur zoals je kunt zien aan dit bericht, dus ook 's nachts gewoon open.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 12:33   #9
anoniem1
Guest

Standaard

@ Foo Fighter:

Nee, het forum is niet dicht na 24:00... Het lijkt erop dat je inderdaad last hebt van een login timout, d.w.z. dat je na een bepaalde periode van inactiviteit opnieuw moet inloggen. De handigste manier om dit te voorkomen is door het vakje "Mij onthouden?" aan te vinken als je inlogt. Let er s.vp. wel op dat dit niet handig is als je een gedeelde computer gebruikt in een internet-cafe o.i.d., want anders zouden anderen jouw account kunnen gebruiken als je niet eerst zelf hebt uitgelogd.

groet,

Admin

Laatst gewijzigd door administrator : 23 November 2006 om 12:36
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2007, 13:24   #10
anoniem19766
Guest

Standaard

Om het kort te houden: Ik erger me vreselijk aan een reclame die midden m'n beeldscherm verschijnt.

Ik heb over hier over:http://images.adrime.com/ads/planet/...ad_500x500.swf
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten