Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 6 July 2007, 00:46   #21
reintje

reintje's schermafbeelding

Standaard

Ik wil ook niet flauw zijn (we zijn een beetje familie nietwaar?: Fox en reintje....) Redeneer nu eens de andere kant op. Als je een beetje een idee hebt wat de locatie zou moeten zijn. Ga daar naar toe en dan zul je zien dat de coördinaten die uit de puzzel rollen, tóch precies kloppen.

Laatst gewijzigd door reintje : 6 July 2007 om 00:48
reintje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2007, 01:55   #22
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien stap je gemakkelijk heen over de fout van de maker in vraag 3.
Terecht, die datum maakt nu echt totaal niets uit voor het antwoord op de vraag.

Citaat:
Ga daar naar toe en dan zul je zien dat de coördinaten die uit de puzzel rollen, tóch precies kloppen.
Met google maps wel, maar dan zit je dus ook op datzelfde rondweggetje waar we het al over hadden en dat is eigenlijk niet de exacte locatie.
Doe hem maar eens in Google Earth, daar staat een groen puntje op de exacte locatie en dan heb je heel andere coördinaten.

Een van de weinigen? Ik denk het niet want zo moeilijk was die puzzel niet. Ik heb hem ook goed, Fox ook en volgens mij nog hopen anderen.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2007, 09:47   #23
Foxware

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
Terecht, die datum maakt nu echt totaal niets uit voor het antwoord op de vraag.

Met google maps wel, maar dan zit je dus ook op datzelfde rondweggetje waar we het al over hadden en dat is eigenlijk niet de exacte locatie.
Doe hem maar eens in Google Earth, daar staat een groen puntje op de exacte locatie en dan heb je heel andere coördinaten.

Een van de weinigen? Ik denk het niet want zo moeilijk was die puzzel niet. Ik heb hem ook goed, Fox ook en volgens mij nog hopen anderen.
Vreemd, bij mij maakt dat geen verschil. Ik heb in google earth een pin geplaatst met de coördinaten van de oplossing en dan kom ik toch naast de rondweg uit. Kan het zijn dat de versie van google earth die ik gebruik qua coördinaten iets afwijkt?? Mij is ook opgevallen dat de samenkomst van gele lijnen (degene die de goede oplossing hebben weten waar ik het over heb) ergens midden in een gehucht uitkomen maar een stukje van de juiste locatie afliggen. Heb ik dat alleen of is dat standaard?
Foxware is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2007, 11:07   #24
Foxware

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reintje Bekijk bericht
Ik wil ook niet flauw zijn (we zijn een beetje familie nietwaar?: Fox en reintje....) Redeneer nu eens de andere kant op. Als je een beetje een idee hebt wat de locatie zou moeten zijn. Ga daar naar toe en dan zul je zien dat de coördinaten die uit de puzzel rollen, tóch precies kloppen.
Heb jij dan een GPS-apparaat gebruikt? Met google earth en maps zit ik ernaast (ondanks de goede antwoorden op de 8 vragen).
Foxware is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2007, 13:00   #25
reintje

reintje's schermafbeelding

Standaard

Ik heb Google Earth gebruikt (de freeware versie)
reintje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2007, 15:28   #26
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Met Google Earth (freeware versie) zie je de lijnen anders staan dan met google maps, wat dat betreft vindt ik zelf maps nauwkeuriger.

Ga je in Google Earth kijken zie je een paar groene bolletjes staan, eentje daarvan heeft de exacte naam van dat wat er bedoeld wordt, ga je daarop staan, dan heb je echt lekker afwijkende GPS coordinaten.
Maar ik vond het afwijken van die lijnen in Google Earth t.o.v. Maps ook wel opvallend.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten