Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 9 August 2017, 04:50   #1
stoere

Standaard toetsenbord gebruiken in Excel 2016

Ik heb een sneltoets gemaakt om Excel te openen. Ik heb een aantal bestanden waar ik vaak mee werk en die zijn handig te openen met het toestenbord. Dan klikte ik achtereenvolgens op het toestenbord op de volgende toetsen;
ALT, B, W en 1 (indien dat het nummer is achter het bestand dat ik wilde openen)

Nu zie ik sinds kort geen getallen meer staan, maar Y met een getal er achter. De eerste is Y2, de volgende Y3, etc.
Dus nu klik ik op; ALT, B, W, Y, 2 (voor het laatste bestand) en Enter.

Hoe kan deze verandering ontstaan zijn?

Hoe kan ik er voor zorgen dat Excel altijd volledig scherm openen. Het opent nl niet altijd in volledig scherm. Hoe kan ik dit gedrag beinvloeden?
stoere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2017, 22:59   #2
Marc H

Standaard

Ik weet dat er laatst een flinke update van office geweest is, onder andere de spellingcorrectie in Word is ook gewijzigd. Het zou mij niet verbazen als dit ook een van de wijzigingen is.

Bij mij staat Excel vast op de taakbalk. Een paar bestanden die ik regelmatig nodig heb zijn daarop ook vastgepind.

Als je rechtsklikt op het Excel ikoon in je taakbalk en dan weer rechtsklikt op het excel ikoon in het lijstje wat verschenen is kan je de eigenschappen opvragen. daar kan je dan gemaximaliseerd instellen voor die snelkoppeling op je taakbalk.
Marc H is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten