Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Linux/en andere

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 June 2014, 14:54   #21
anoniem30973
Guest

Standaard

Hmmm....ik schaam me een beetje tamelijk ik moet dat Menu toch maar eens wat meer aanklikken en uittesten
Bij mij heet het Taakbeheer van Linux Mate in Algemeen Beschaafd Nederlands
Menu > Systeemgereedschap > Processenbeheer en daar kan je o.a. FF simpel elimineren zoals bij Windows taakbeheer.
Maar zo leren we iedere keer weer wat, bedankt!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2014, 16:36   #22
anoniem45232
Guest

Standaard

Mooi dat je het gevonden hebt. Tja ik heb een Engels systeem, al sinds mijn zevende. Ik zou niet weten hoe het allemaal in het Nederlands heet.
Ik heb even gezocht naar het zoeken en vervangen van enter, er is een plugin voor beschikbaar. Klik!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2014, 17:50   #23
anoniem45394
Guest

Standaard

Gisteren is mijn harde schijf gecrashed en nu ben ik toch wel erg blij dat ik een beetje bekend ben met Linux en dat ik nog een DVD had liggen met Linux Mint 13 er op. Een 2de geluk is dat ik nog geen kwartier voor de crash een backup had gemaakt

Laatst gewijzigd door PoppeSchuitema : 2 June 2014 om 22:43
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2014, 18:50   #24
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p-a-n-g Bekijk bericht
beetje bekend ben met Linux en dat ik nog een DVD had liggen met Linux 13 er op.
Bij voorbaat excuses, maar ik kan het niet laten om op te merken dat er niet zoiets bestaat als "Linux 13". De kernel (dat wat je enkel Linux zou noemen) zit op versie 3.14.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2014, 22:41   #25
anoniem45394
Guest

Standaard

ik bedoelde eigenlijk Linux Mint 13 ik was te snel met het toetsenbord excuses daarvoor
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2014, 15:10   #26
anoniem30973
Guest

Standaard

Linux Mint 17 is er al maar ik heb gelezen dat je beter een paar maanden kan wachten tot de ergste bugs er uit zijn.
Edit: Hola...als ik op Computeridee.nl begin, krijg ik een rampzalige "nieuwe stijl".
Maar doordat ik dit topic in een bladwijzer heb staan, kom ik toch nog op ons mooie forum!

Laatst gewijzigd door Joman : 3 June 2014 om 15:16
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2014, 15:30   #27
anoniem45232
Guest

Standaard

Linux Mint 17 is gebaseerd op Ubuntu 14.04 wat al een tijdje uit is. De meeste bugs zijn er bij Ubuntu al wel uit. Daar wordt deze ook op gemaakt, hier is namelijk ook een server-editie van. De enige bugs die in Mint kunnen zitten zijn specifiek voor Cinnamon etc. En die worden in de RC opgelost, wanneer die uit is wordt er massaal getest. Dus je kan prima overstappen, maar kijk EERST of alle software die je normaal gebruikt ondersteund wordt (dan bedoel ik vooral PPA's en losse .deb's)
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2014, 20:25   #28
anoniem57017
Guest

Standaard

Tja wat zal ik zeggen, ontzettend tevreden met linux mint.

Op de enkele keer na dat ik ergens tegenaan loop DIK tevreden.
Waar ik dan tegenaan loop los ik weer op met mijn grote vriend google.nl

Absoluut volledige vervanger van Windows prut
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2014, 14:30   #29
anoniem30973
Guest

Standaard

Quote > Tja ik heb een Engels systeem, al sinds mijn zevende
Nou..dan was je er wel vroeg bij

In verband met post # 12
Helemaal niet nodig om in de Terminal moeizaam naar je map te fietsen waar de executable in staat. Je kan in Linux in de bovenliggende map van Testdisk (in dit geval Downloads) de map Testdisk met rechtermuisknop "in terminalvenster openen" en dan zit je gelijk goed en kan je sudo ./photorec_static uitvoeren! Handig!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2014, 14:39   #30
anoniem45232
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joman Bekijk bericht
Quote > Tja ik heb een Engels systeem, al sinds mijn zevende
Nou..dan was je er wel vroeg bij
Klopt! Ik kon er niets van lezen maar wist precies wat het deed. Bovendien is het enige Engelse woord wat je op die leeftijd moet kennen 'games'

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joman Bekijk bericht
In verband met post # 12
Helemaal niet nodig om in de Terminal moeizaam naar je map te fietsen waar de executable in staat. Je kan in Linux in de bovenliggende map van Testdisk (in dit geval Downloads) de map Testdisk met rechtermuisknop "in terminalvenster openen" en dan zit je gelijk goed en kan je sudo ./photorec_static uitvoeren! Handig!
Klopt, maar dat hangt van de DE af. Cinnamon heeft deze functionaliteit wel.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten